Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Και με τη βούλα CancerFree!!!!

Σήμερα πήγα στον χειρουργό που μου έκανε τη λαπαροσκόπηση και μου ανακοίνωσε επίσημα τα αποτελέσματα απο τη βιοψία (ξέρετε, απο το τηλ.δεν τα λένε). Η βιοψία δεν έδειξε κακοήθεια! Όλα τέλεια! Μα πιο ωραίο συναίσθημα ήταν όταν μου είπε "τελείωσες, δεν έχεις να ανησυχείς για τίποτα πια". Το φαντάζεστε;;;;;;;;;;;;; Η ατάκα που περίμενα χρόνια τώρα! Μα γιατί στερούσα στον εαυτό μου αυτή τη χαρά; Μου είπε "πέρασες την πενταετία και όλα καλά,  έβγαλες τώρα και τις ωοθήκες, το 2017 θα έχεις κλείσει 10 χρόνια και θα είσαι ακόμη πιο επίσημα δίχως κανένα φόβο. Την έκανες τη θητεία σου, τέλος!". Αυτά τα λόγια ήταν φοβερά, μοναδικά, τα καλύτερα που έχω ακούσει καιρό τώρα! Χάρηκα πάρα πολύ! Σκέφτηκα πως την τελευταία φορά στο ιατρείο του κόντευα να σοριαστώ απο την αγωνία και τον φόβο μήπως και έχω κάτι κακό. Τώρα ήμουν κατα-χαρούμενη! Πάει! Στο καλό τους και οι ωοθήκες και όλα μαζί! Να ζήσω δεν θέλω! Ηρέμησε το κεφάλι μου πραγματικά. Θα παρακολουθούμαι τρεις φορές τον χρόνο μου είπε γυναικολογικά για μήτρα και τράχηλο αλλά οκ! Όπως κάθε γυναίκα! Αυτό πολυ μου αρέσει τελευταία! θέλω να είμαι στον μέσο όρο! Θέλω να ζω όπως παλιά, δίχως καμία αμφιβολία!
Απόψε νιώθω πολύ ελεύθερη! Είναι αλήθεια η χαρά που σου δίνει φτερά; Μπορεί! Νομίζω όμως πως είναι ουσιαστικά το γεγονός πως απαλάχτηκα, σαν τον φαντάρο απολύθηκα σήμερα! Ήταν μια σκληρή θητεία, ήταν ζήτημα μυαλού και μικρών αμφιβολιών.
-Τώρα γιατρέ πρέπει να έχω στο νου μου κάτι; Να προσέχω για κάτι;
-Γιατί να προσέχεις; Τώρα έκλεισε το κεφάλαιο. Θα κάνεις το follow up (εξετάσεις-έλεγχο) και θα είσαι οκ.   

Αυτά! Δεν ξέρω αν έχω κι άλλα να σας πω! Ήθελα να πάρω το τηλέφωνο και να αρχίσω να καλώ όλους μου τους φίλους. Όμως πραγματικά, ποιός/ποιά θα καταλάβαινε τη χαρά μου;;; Μόνο όσοι/όσες πέρασαν τα ίδια, κι αυτοί/αυτές βρίσκονται εκεί έξω κι όχι στο κινητό μου! Είστε εσείς που περιμένατε με αγωνία! Φυσικά και με πήραν κάποιοι φίλοι και συγγενείς και χάρηκα πολύ, μέτρησα όμως μια απώλεια, εκείνης της "Σ" που προσπαθώ να αποκωδικοποιήσω αλλά δεν μπορώ. Αυτές τις μέρες είναι σε ένα χωριό, εκτός πόλης μας οικογενειακώς και (δεν ξέρω γιατί) δεν έτυχε/μπόρεσε ούτε μνμ μα ούτε και τηλ να πάρει αν και εντός δικτύου. Κρίμα, είχα τόσα να της πω, ήθελα να χαρεί μαζί μου!Οκ κατάλαβα πως δεν μπορούσε όλες αυτές τις μέρες να μου κάνει παρέα, λογικό αλλά την ήθελα τηλ/κως, έτσι γιατί άξιζε αυτό να το ζήσουμε μαζί! Μάλλον κουράστηκε με τα πολλά δικά μου...άλλη εξήγηση δεν βρίσκω :-/ Ας είναι! Πίσω στο χαρούμενο κλίμα λοιπόν!!!! ΟΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ! Σας αφήνω τη φωτογραφία απο τον σημερινό μου καφέ!!!! Έίπα να καλομάθω τον εαυτό μου σημερα!!!















Υ.Γ το καλύτερο μνμ απο καλή μου φίλη με το που της είπα πως έβγαλα τις ωοθήκες:
     ---Ααααα βλέπω αλλαγές τώρα την Άνοιξη!!

     η απάντηση άλλης φίλης όταν της έστειλα σήμερα απο τον γιατρό "όλα καλά"
     ---Δηλαδή πάμε διακοπές το καλοκαίρι!!!

Ναι βασικά φύγαμε και τίποτα δεν μας σταματά!!!!!!!!!
Νομίζω πως τις τελευταίες 10 μέρες ξανα άλλαξα φιλοσοφία!
Λες και ένα βάρος έφυγε απο πάνω μου! Και η αλήθεια είναι πως ελεύθερος, σκέφτεσαι περισσότερα πράγματα για τη ζωή, ζωγραφίζεις στο μυαλό σου εικόνες με πιο έντονα χρώματα και δίχως να το καταλάβεις, ξαναερωτεύεσαι τη ζωή και κάνεις σχέδια πιο ζωντανά απο ποτέ!



2 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Πάντα καλά να είσαι πάντα υγιής γερή και χαμογελαστή!!!

Sweet December είπε...

για ILive2LoveMe

σε ευχαριστώ πολύ!Κι εσυ το ίδιο!Πάντα υγεία!<3