Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Η ημέρα της γυναίκας

Σήμερα πολλοί λένε σε πολλές χρόνια πολλά!

Θα μου πείτε μα δεν χρειαζόμαστε τη σημερινή ημερομηνία για να γιορτάσουμε την ημέρα της γυναίκας και δίκιο θα έχετε!
Όμως ας υπάρχει κι αυτή η μέρα, κακό δεν είναι, είναι μαλλον για τους ξεχασιάριδες αυτού του κόσμου που θεωτούν τα θηλικά γύρω τους δεδομένα!
Φέτος αυτή η μέρα έιναι κάπως περίεργη γιατί έχω το θέμα που σας έχω κοινοποιήσει με την κύστη και κύριος είδε τι θα γίνει και με αυτό! Ελπίζω του χρόνου να είμαι σε καλύτερη θέση!

Ημέρα της γυναίκας σήμερα και ήδη περνάει απο το μυαλό μου πως σύντομα θα αποχωριστώ τις ωοθήκες μου. Στήθος και ωοθήκες 1-1 ως προς την γυναικεία μου φύση! Αλλά τι να πεις, υπερ πάντων η υγεία όσο κι αν κάποια θέματα "μας πονούν".

Χρόνια πολλά όμως θα γράψω προς όλες τις γυναίκες που αγωνίζονται καθημερινά, πότε λίγο, πότε πολύ για όλα. Για εκείνες που είναι μάνες και άγρυπνες στο πλευρό παιδιών, για όσες θα ήθελαν να είναι μάνες αλλά δεν πρόλαβαν, για τις γυναίκες που αγαπούν βαθειά, που πολεμούν παλικαρίσια, για εκείνα όλα τα θηλικά που αγκαλιάζουν τη ζωή, που θέλουν δεν θέλουν τραβούν τον δρόμο και τη μοίρα τους αλλα όχι με το κεφάλι κάτω, αλλά με το κεφάλι πάντα ψηλά! Με την ΕΛΠΙΔΑ πλάι τους!
σας φιλώ όλους!


Δεν υπάρχουν σχόλια: