Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Καλό μήνα!

Αφήνοντας σήμερα το καλοκαίρι πίσω κατά μια μέρα σας εύχομαι καλό φθινόπωρο!
Δεν σημαίνει επειδή το ημερολόγιο έδειξε "1" ότι πάει το καλοκαίρι θα μου πείτε, έτσι;;; Κι όμως, φέτος απο χθες -τέλη Αυγούστου-αλλά και σήμερα ο καιρός άλλαξε δραματικά! Ψύχρα και κάποιες στάλες βροχής :-/ άρα ναι, μπορούμε και να πούμε "καλό Φθινόπωρο".

Το καλοκαίρι ποτέ δεν μου φτάνει, είναι πάντα τόσο γρήγορο. Κι αυτό εξηγείται κατά τη γνώμη μου γιατί το καλοκαίρι, ότι κι αν κάνουμε περνάμε καλύτερα απο τον χειμώνα. Και κάθε που στη ζωή περνάς όμορφα, αυτό τελειώνει γρήγορα :-) Κάπως έτσι το σκέφτηκα σήμερα. Το καλοκαίρι όλα μοιάζουν πιο όμορφα. Το Ελληνικό φως κάνει τα πάντα γύρω μας πιο λαμπερά απο κάθε άλλη εποχή. Τα χρώματα, τα φρούτα, τα λαχανικά, η θάλασσα, οι μυρωδιές, το σώμα μας...όλα μα όλα είναι στα "πάνω" τους. Όλα αυτά πιστεύω είναι που κάθε Σεπτέμβρη μας κάνουν νοσταλγούς του καλοκαιριού! Σίγουρα ο κλέφτης χειμώνας έχει κι αυτός τα καλά του, το τζάκι, τα ωραία καφέ, τις βόλτες στο βουνό αλλά προσωπικά δεν μπορώ να τον βάλω πάνω απο την άπλα του καλοκαιριού. Το καλοκαίρι είναι κατάσταση μυαλού "summer is a state of mind" μου είχε στείλει σε μνμ πριν 10 χρόνια η "Σ". Κι έτσι είναι! Είνια όμορφο στην καρδιά μας να έχουμε το καλοκαίρι, ότι κι αν προκύψει τον χειμώνα! Ένα καλοκαίρι ήταν ένα απο τα πράγματα που με έσωσε τον Δεκέμβρη του 2007 και άντεξα τα χειρουργεία, τη μαστεκτομή και τις θεραπείες. Ένα καλοκαίρι, το καλοκαίρι του 2007 που μόλις είχε χαθεί στο χειμώνα.

Απο τις πιο αγαπημένες μου καλοκαιρινές στιγμές είναι εκείνη που θα αφεθώ στο μεγαλείο της θάλασσας και θα ξαπλώσω στην επιφάνειά της, με τα μαλλιά και τα αφτιά μου να τα λούζει το νερό. Το βλέμα μου καρφωμένο στο άλλο μεγαλείο της φύσης, εκείνο του ουρανού.
 Σας φιλώ! πλέον είμαι λίγο περίεργη να δω τι θα σας γράφω του χρόνου τέτοια μέρα. Με τη φίλη μου τη "Β" είπαμε πως όπου και να είμαστε ανα τον κόσμο του χρόνου τέτοια μέρα θα τηλεφωνηθούμε για να ανταλλάξουμε ανασκόπηση καλοκαιριού. Φέτος ήταν ένα τελείως διαφορετικό καλοκαίρι, απο πολλές απόψεις! Είχε πολλές όμορφες στιγμές, αξέχαστες ώρες στη θάλασσα, είχε ταξίδι στη Γαλλία, είχε νησί του Ιονίου, είχε, είχε πολλά!
 Ίσως σε κάποιο άλλο ποστ να σας τα απαριθμήσω με λεπτομέρειες....!
Καλό Φθινώπορο


Δεν υπάρχουν σχόλια: