Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2009

Παραμονή μιας γέννας...

Σήμερα Παραμονή βγήκα και εγώ στην αγορά. Κόσμος παντού. Είναι περίεργη η αίσθηση, μπορεί να γκρινιάζουμε για τις γιορτές, μπορεί να βαριόμαστε ή να μας θλίβουν που και που, υπάρχει όμως κάτι διαφορετικό στον αέρα.
Ένα μήνα πριν, με κούραζε η ιδέα πως θα ρθουν τα Χριστούγεννα, τα έβλεπα όλα γκρίζα και μαύρα, βαρετά και κουραστικά. Τώρα που ήρθαν πια οι γιορτές, βλέπω τελικά χρώματα…μπήκα κάπως στο κλίμα, βγήκα κάποιες βόλτες, ότι κάνουν όλοι λοιπόν και εγώ…Αν και όλοι μας, χορτάτοι απο όλα, δεν περιμένουμε τουτες τις μέρες για να βγούμε!
Προσπαθώ να μην γκρινιάζω για τίποτα φέτος, γιατί έστω και το ότι έχω την υγεία μου, είμαι σπίτι μου με τους δικούς μου, έχω φαγητό, θέρμανση, ένα δωμάτιο δικό μου με όλες τις ανέσεις, το ότι έχω χρήματα για αγορές αλλά και βόλτες, όλα αυτά, μπορεί να μην είναι η «ευτυχία» είναι όμως τα βασικά, και είναι σίγουρα «αγαθά» που δεν τα έχουν πολλοί άνθρωποι τριγύρω μας και τέτοιες μέρες «πονάνε» πιο πολύ.

11 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καλά Χριστούγεννα εύχομαι!

Και ξέρεις κάτι; Η φωτογραφία του καρουζέλ η 2η είναι καλύερη. Έχει φύγει η μαυρίλα και το σκοτάδι από το φόντο ;)

Να περάσεις υπέροχα!

Sweet December είπε...

για γυάλινο δάκρυ

Επίσης γλυκιά μου!

Και εγώ νομίζω πως είναι καλύτερη η δεύτερη! Μάλλον είναι σημαδιακό το ότι στη δεύτερη ο ουρανός ανοίγει ;-)

Να περάσεις όμορφα και εσύ!

NIKOLTETA είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΟΥΕΥΧΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΓΑΛΙΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ...Α..ΚΑΙ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΑΓΑΘΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΖΗΤΑΜΕ Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΑΠΛΟΧΕΡΑ..ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ..ΦΙΛΙΑ

Sweet December είπε...

για NIKOLETA

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!έτσι είναι, να είμαστε καλά και να έχουμε τα βασικά!φιλάκια!

Nemo είπε...

Το καρουζέλ γυρίζει και όλα στροβιλίζονται γλυκά στις μουσικές και τα φώτα της ζωής !

Καρδιακές ευχές για Χρόνια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα !

Δημήτρης(Loonattack) είπε...

Μόλις ανακάλυψα το blog σου και διάβασα όσο μπορούσα με μιαν ανάσα.Η δύναμή σου είναι αξιοθαύμαστο όσο και η αγάπη σου για τη ζωή.Αν και δεν το έχεις πια την ίδια ανάγκη (ευτυχώς!) θα ήθελα να σου αφιερώσω ένα τραγούδι.Τα λόγια του μου ήρθαν στο μυαλό όσο διάβαζα.Άκου,λοιπόν,αν θέλεις κι έχεις χρόνο το "Once again" στο www.myspace.com/loonattack.Έχεις τις θερμότερες ευχές μου να ζεις πάντα όπως εσύ επιθυμείς και να έχεις υγεία,εσύ κι όσοι αγαπάς,Δημήτρης.

Unknown είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΜΟΝΟ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΘΑΚΗ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΣΤΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΟΝΕΙΡ ΤΟΥ.
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ.
Κ2

ria είπε...

χρόνια πολλά κοριτσάκι.
έχεις υγεία, έχεις ανθρώπους που σε αγαπούν, ατένισε τις γιορτές που έρχονται με χαμόγελο και τη ζωή με γέλιο.

πολλά φιλιά και πάντα καλά αποτελέσματα.

roadartist είπε...

Καλές γιορτές, γεμάτες αγάπη!!! Να έχεις πάντα υγεία, δύναμη, τα φιλιά μου, ευχή μου όλα τα όνειρα σου!

Sweet December είπε...

για Nemo

Χρόνια Πολλά!φιλάκια!


για Δημήτρης(Loonatack)

Σ'ευχαριστώ για το τραγούδι!το άκουσα!Φιλιά και καλωσήρθες στην παρέα μας!

Sweet December είπε...

για Katerina

Μακάρι να βρει ο καθένας μας την Ιθάκη του όπως λες, αλλά ας μην ξεχνάμε και το ταξίδι! Φιλιά πολλά!

για ria

Χεόνια Πολλά!Να είμαστε όλοι καλά!