Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Άργησα να σας γράψω για τα γενέθλιά μου γιατί σκεφτόμουν σε άσχετες φάσεις της ημέρας τι μπορώ να γράψω και πως θα περιγράψω καλύτερα τα συναισθήματά μου…τελικά δεν βρήκα λόγια πολύ πρωτότυπα…Σίγουρα θυμήθηκα πως κάποια χρόνια πριν, τέτοια μέρα ήμουν στην Αθήνα, είχα γενέθλια και έκανα την πρώτη μου χμθ. Οι φίλοι με παίρνανε τηλέφωνα και εγώ όλο προσποίηση έκανα την χαρούμενη, και ούτε κουβέντα για τη θεραπεία. Όσο σκέφτομαι εκείνη την ημέρα, κάθε γενέθλια παο τότε μου φαίνονται μια χαρά!
Σήμερα έσβησα μια τούρτα στο σπίτι και το βράδυ βγήκα με στενούς φίλους και άνοιξα μπουκάλι για τα γενέθλιά μου σε ένα μπαράκι της πόλης μας. Η γιορτή συνεχίστηκε και σε club. Ένοιωσα το εορταστικό κλίμα και σκεπτόμενη και το περσι ακόμη, αισθάνθηκα τυχερή που φέτος είμαι και στην πόλη μου και περικυκλωμένη από φίλους!

Φυσικά τα γενέθλια είναι «μια ακόμη μέρα στη ζωή μας». Όμως παρόλα τα 29 μου χρόνια, νιώθω κάτι στον αέρα της συγκεκριμένης ημέρας. Είναι οι ευχές των φίλων (μάλλον) που κάνουν τα γενέθλια μια μέρα όχι σαν τις άλλες…a day to feel special!

Φιλιά!

10 σχόλια:

Nemo είπε...

Εύχομαι για τα γενέθλιά σου από την καρδιά μου Χρόνια Πολλά, Καλά, Όμορφα, Ανέφελα και Χαμογελαστά !!

Sweet December είπε...

για Nemo

Σ'ευχαριστώ!Καλωσήρθες στην παρέα μας!Εύχομαι η καινούρια χρονιά να σου φέρει τα καλύτερα μόνο!Φιλιά!

Ανθούλα είπε...

Χρόνια πολλά σου εύχομαι για τα γενέθλια σου
και να σου στέλνει ο Θεός ότι ποθεί η καρδιά σου.
Όσες οι στάλες της βροχής και στα βουνά τα χιόνια
τόσα πολλά σου εύχομαι ευτυχισμένα χρόνια!!!!!

Sweet December είπε...

για Ανθούλα

Πωπω στιχάκια!Η'μήπως μαντινάδες?Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!Και σε σένα πολλά καλά εύχομαι!Να έχουμε υγεία αλλά και χαρά στις ζωές μας!
φιλάκια πολλά!

γυάλινο δάκρυ είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά! Τα γενέθλιά σου μπορεί να έχουν ιδιαίτερη σημασία πλέον επειδή σου θυμίζουν τη νίκη σου για τη ζωή! Ότι είσαι εδώ και αυτό το χρόνο δυνατή και γερή, ότι τα άσχημα πέρασαν..

Φιλιά πολλά!

me είπε...

Πολλές ευχές και από μένα, για τα γενέθλιά σου!! Να έχεις γλυκό μου κορίτσι ό,τι επιθυμείς και να είσαι πάντα υγιής και ευτυχισμένη...
πολλά πολλά φιλιά και μια ζεστή αγκαλιά

nikoleta είπε...

xronia soy polla kai eftixismena.na eisai panta gelasth kai peritrigirismenh apo pollous kai kalous filous.

Sweet December είπε...

για γυάλινο δάκρυ

Αχ...τι ωραία που τα λες και τα φράφεις!μπορεί να είναι και αυτό...!Να σαι καλά που δεν με ξεχνάς,φιλάκια πολλά!

για Β.

σ'ευχαριστώ φίλη!Πολλές ευχές για τις γιορτινές μέρες και τον χρόνο που έρχεται σου στέλνω!Φιλάκια!

για nikoleta

Ax...όμορφες ευχές!Φιλιά πολλά!

Unknown είπε...

29!!!σου ευχομαι να σβησεις και τ αναποδα...92!!!

Sweet December είπε...

για katerina

Ax τι ωραία ευχή!!!
Φιλιά πολλά!
Σ'ευχαριστώ!!!!