Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Καλησπέρες!

Σήμερα πήγα στον γυναικολόγο μου για τη βιοψία τραχήλου που μου συνέστησε μετά τα αποτελέσματα του Τεστ Παπ. Σας είχα πει πως είδε κάτι που δεν του άρεσε.Ήρθε παρέα μαζί μου η "Σ" κι έτσι κάναμε μια μεγάλη παραθαλάσσια βόλτα με καφέ στο χέρι και πολλή συζήτηση περι ανέμων και υδάτων. Η αλήθεια είναι πως όταν είμαστε μαζί (το λέμε και οι 2 αυτό) οι ώρες περνάνε πολύ γρήγορα. Δεν είχα άγχος, ίσως γιατί με το πέρασμα των χρόνων έχω γίνει και πιο κυνική. Τις μέρες ως σήμερα μπήκα στο ιντερνετ και ερεύνησα ως και τις μεθόδους θεραπείας απο τον καρκίνο του τραχήλου.Είδα πως αντιμετωπίζεται και λογικά αν έχω, θα είναι στα αρχικά του στάδια. Τι άλλο μπορούσα να κάνω αυτές τις μερες;;; Να κλαίω τη μοιίρα μου και τη σττραβή μου τύχη;;; ΟΧΙ. Αν κάτι μου άφησα όλη αυτή η περιπέτεια είναι το να μάθω να είμαι ρεαλίστρια!!! Και είμαι ρεαλίστρια!

Δεν είμαι θεός, κι εγώ λυγίζω φυσικά. Την Τρίτη που με πήρε ο γιατρός τηλέφωνο, έπεσα απο τα σύννεφα, ταράχτηκα. Σκέφτηκα "τι μπορεί να πήγε στραβά αυτή τη φορά"; Όμως πέρα απο εκείνη τη στιγμή, μετά το πήρα χαλαρά. Μήπως είχα κι άλλη επιλογή;;;

'Ετσι σήμερα εστίασα στην όμορφη βόλτα με τη "Σ" κι όχι στο ραντεβού με το γιατρό.

Ο ρεαλισμός μου με έκανε να ρωτήσω στο γιατρό : "Γιατρέ πείτε μου, μιλάμε για καρκίνο τραχήλου";

Θεωρώ πως όταν φτάσεις μετά απο 40 κύμματα ξανά στο γιατρό, ε τότε θες την αλήθεια δίχως περιτυλίγματα. Ο γιατρός μου είπε πως με βάση τα αποτελάσματα του Τεστ Παπ δεν βρέθηκαν καρκινικά κύτταρα αλλά "¨ατυπίες κυττάρων"  και πως ο κυτταρολόγος αλλά και ο ίδιος επιμένουν  στη βιοψία. Όταν επέμενα στην ερώτηση μου, μου είπε πως υπάρχει μια στο εκατομμύριο περίπτωση για καρκίνο, αλλά αν έχει συμβεί αυτό, τότε μου λέει η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά, γιατί και η μήτρα, και ο τράχηλος είναι καθαρά. Πόσο κρυφό - μου λέει- μπορεί να είναι; Γι αυτό όμως προχωρήσαμε σε βιοψία, για το κρυφό του πράγματος....

Μετα τον γιατρό πήγαμε για φαγητό με τη "Σ". Αυτό αν και απλό σήμαινε πως δεν έγινε το στομάχι μας κόμπος... :-) Η "Σ" βέβαια μου είπε μετά τον γιατρό πως πονούσε το στομάχι της, κι ενώ δεν έδειχνε καθόλου αγχομένη, μου είπε πως μάλλον τελικά έχει κρυφό άγχος για μένα και δεν το καταλαβαίνει.

Καληνύχτα! Την Παρασκευή θα μου τηλεφωνήσει ο γιατρός για τη βιοψία! Η βιοψία ήταν εύκολη διαδικασία. Δεν νιώθω τίποτα, δεν στεναχωριέμαι για κάτι. Ίσως πέρασα απέναντι, ίσως το σοκ του Μαρτίου με ταρακούνησε για τα καλά κι έτσι έχω μια άλλη πείρα(;) ωριμότητα (;) δεν ξέρω ποια είναι η λέξη....Κουράστηκα σήμερα πολύ! Σας φίλω και πάω για νάνι!

Την Κυριακή θα πάω για τρέξιμο, σε ημιμαραθώνιο....Να μια σκέψη για ευχάριστα όνειρα απόψε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: