Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

T-E-Λ-Ο-Σ

Εδώ είμαι πάλι για να γράψω μια λέξη που αρκετούς μήνες φάνταζε πολύ μακρινή!

Τ-Ε-Λ-Ο-Σ!

Η περιπέτεια που ξεκίνησε 22/11/2007 (απο τη μέρα που είδα τον πρώτο γιατρό) έριξε αυλαία επιτέλους σήμερα. Απο τον Νοέμβρη στον Ιούνιο και απο το χειμώνα στο καλοκαίρι. Μια μικρή σωή θα έλεγα, μια μεγάλη μάχη θα συμπλήρωνα επίσης. Το σκορ προς το παρόν είναι Μ-Κ >> 3-0! Ναι!Κατάφερα και έδιωξα το κακό απο πάνω μου!

Σήμερα έκανα πολλά. Έκανα την τελευταία ακτινοθεραπεία μου, συγκινήθηκα και ο γιατρός μου με αγκάλιασε, τον πλήρωσα μαζί με την κλινική, γύρισα στο σπίτι που με φιλοξενούσε επι ένα μήνα, μάζεψα τα πράγματά μου και πήρα το δρόμο του γυρισμού με το λεωφορείο. Όταν ξεκίνησα το ταξίδι για το σπίτι μου ο ουρανός συννέφιασε. Στο δρόμο έβρεχε, αισθάνθηκα σαν ηρωίδα της λογοτεχνίας ή του σινεμά, εκεί που οι καιρικές συνθήκες συμπάσχουν με τον ήρωα και ο καιρός συμπίπτει με την ψυχική του διάθεση. Τι διάθεση είχα εγώ; σκέφτηκα φευγαλέα... Πολύ μπερδεμένα συναισθήματα πάντως, είχα και έχω, αυτό είναι σίγουρο.

Νιώθω χαρά αλλά και ένα μικρό φόβο, «και τώρα τι κάνουμε;». Αλλά που θα πάει, πόσο θα κρατήσει αυτό; Θα βρω και εγώ τις ισορροπίες μου και θα συνεχίσω!

Πέρασα όμορφα στην Αθήνα, καλύτερα από όσο υπολόγιζα. Συνήθισα την εκεί μου καθημερινότητα. Είμαι τελικά άνθρωπος που προσαρμόζεται εύκολα. Το μόνο που με στεναχωρεί είναι που δεν πρόλαβα τελικά να δω κάποιους από εσάς έστω και για μια αγκαλιά. Όμως όσο ζούμε και κινούμαστε υγιείς, there’s still hope ;-) Ε, την Αθήνα βεβαίως και θα την ξαναεπισκεφτώ

7 σχόλια:

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

μπράβο γλυκεία μου. να ένα ευχάριστο που είχα μέρες να ακούσω. επιτέλους απαλάχτηκες. κοίτα απο εδώ και πέρα να ξεχάσεις όλα και να συνεχίσεις παρακάτω. άλλωστε μετά τη βροχή θα είδες και το ουράνιο τοξο. ΠΑΝΤΑ ΒΓΑΙΝΕΙ.

ILive2LoveMe είπε...

Νικήτρια είσαι έτσι κι αλλιώς, και πρωταγωνιστρία, τώρα το είδος της ταινίας εσύ το διαλέγεις. Το θρίλερ όμως τελειώσε κι εύχομαι η επόμενη να είναι κάτι σε χμμ ρομαντικό φιλμ ή ότι σου αρέσει εσένα. Πολλά φιλιά , συγχαρητήρια για τη ψυχική σου δύναμη και ισοροππία που τη διατήρησες με τόση αξιοπρέπεια. Πολλά φιλάκια , καληνύχτα.

Ανώνυμος είπε...

MΠΡΑΒΟ Sweetie!
Καλή συνέχεια τώρα και όλα να σου πάνε καλά!

Εξύμνoς είπε...

Εχει πλακα τελικα! "Τωρα τι κανουμε?" Ειδες τι κανει η συνηθεια?
Τωρα θα συνεχισεις τη ζωη σου οπως την εχεις ονειρευτει και θα εχεις και ενα πλεονεκτημα! Αυτο που περασες ειναι απο τις μεγαλυτερες δοκιμασιες που μπορει να περασει καποιος. Τωρα μπορεις πραγματικα να αξιολογησεις τα πραγματα πιο σωστα, κατι που δυσκολευεστε να κανετε εσεις οι γυναικες...

Φυσικα και θα ηθελα καποια στιγμη που θα ξαναερθεις στην Αθηνα να σε γνωρισω και απο κοντα!

Καλα να περνας!! Κανενα μπανακι καναμε?? Εγω εκανα το πρωτο!!

Sweet December είπε...

για πρασινη κλωστη δεμενη

Ναι,μα δεν είναι πολύ ευχάριστο;;Ναι,το ουράνιο τόξο πάντα βγαίνει απλά χθες δεν το είδα.Είδα όμως σήμερα ένα πελαργό και κάποιος απο εσάς μου είχε πει ότι και ο πελαργός είναι καλό σημάδι ;-)ΦΙΛΙΑ


για ilive2loveme

Πολλά φιλιά και σε σένα!Μ'αρέσει που με τη φαντασία σου με βλέπεις και σε ρομαντικό φιλμ ;-) Ελπίζω να είναι πάντως romantic comedy...(χεχε) γιατί και το γέλιο το χρειαζόμαστε πολύ!


για vasiliki

Σ'ευχαριστώ!!!Και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα!


για εξύμνος

Η συνήθεια είναι πολύ κακό πράγμα!Αστα!"εμείς οι γυναίκες" ε?Η αλήθεια είναι ότι κάτι μέσα μου άλλαξε για πάντα αλλά ακόμη είναι νωρίς για να πω τι είναι αυτό το "κάτι". Μακάρι να βρεθούμε και απο κοντά!Θα χαρώ!Μπανάκι U against ME = 1-0! Δεν έχω κάνει ακόμη :-( Το Σ/Κ λέω...Φιλιά!

mad2luv είπε...

οταν την επισκευτεις ξανα,θα ειναι για να μαζευτουμε και να παμε για καφεδακι....!!φιλακια κουκλα μου..χαιρομαι αφανταστα για σενα...

Sweet December είπε...

για mad2luv

Πολλά φιλιά και απο μένα!
Να σαι καλά,γερή και να βρεθούμε!