Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

Η ζωή μετά τη θεραπεία!

Τελικά τι είναι η ζ-ω-ή; Είναι μια λέξη με τρία γράμματα, ως εκεί φτάνουν οι γνώσεις μου… ποιος μπορεί να δώσει κάποια ερμηνεία;

Πάντως να ξέρετε και να είστε περήφανη για τη διαδυκτιακή σας φίλη, τα καταφέρνω μια χαρά! Πάω σήμερα για το τρίτο μου μπάνιο. Οι αναμνήσεις του δύσκολου χειμώνα μου σιγά σιγά ξεθωριάζουν. Είναι τα ωραία παιχνίδια του μυαλού αυτά. Απομακρύνθηκα από πολλούς φόβους μου επίσης…Είμαι καλά, στο σώμα και στην ψυχή και πιστέψτε με το τελευταίο μετράει πάρα πολύ. Οι ψυχολογικές μεταπτώσεις βέβαια είναι και αυτές στο πρόγραμμα αλλά μόνο κάπου κάπου. Η στεναχώρια και τα νεύρα δεν βγάζουν πουθενά και τελικά καταφέρνω και ζω πέρα από αυτά. Προσπαθώ και να μην το συζητώ πια πολύ για να μην γίνομαι κουραστική στους γύρω μου ;-)

Σας χαρίζω μια φωτό από Γλυφάδα… Μπορεί να με χωρίζουν αρκετές μέρες από την παραμονή μου στην Αθήνα αλλά οι όμορφες στιγμές δεν ξεχνιούνται

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tρίτο μπάνιο,τυχερήηηηηηηη! Να τα 'κατοστήσεις! Να έχεις ένα Υπέροχο καλοκαίρι-που από σήμερα άρχισε κι επίσημα πια!
Φιλάκια..

Sweet December είπε...

για vasiliki

Ναι έκανα και το τρίτο μου μπάνιο!Καλό καλοκαίρι λοιπόν!
Φιλιά!

roadartist είπε...

Είμαστε περήφανοι για τη διαδικτυακή μας φίλη ήδη εδώ και πολύ καιρό.. Τώρα ακόμη περισσότερο.. :) Ευχαριστούμε πολύ για τη φωτό..αλλά κυρίως για την αύρα σου!! Ξέρεις πόσοι άνθρωποι 'φαινομενικά' υγιείς θα την ήθελαν? :)))) Να μου εισαι καλα και περιμένουμε ακόμα περισσότερες φωτο, κείμενα, σκέψεις.. Τα φιλιά μου!!

Roadartist είπε...

Καλημερα sweety.. εχεις προσκληση!!

ILive2LoveMe είπε...

Είμαστε πολύ περήφανοι για σένα έτσι κι αλλιώς! Να είσαι σίγουρη γι αυτό. Μόνο και μόνο η ψυχική σου δύναμη είναι κάτι πραγματικά τεράστιο, όμορφο και ενθαρυντικό για πολλούς άλλους!
Να περνάς καλά , θέλω κι εγώ μπανάκια. Ούτε ένα ακόμη δεν έχω κάνει κλαψ κλαψ. Φιλιά πολλά καλό μεσημέρι.

Μαργαρίτα είπε...

Ααααχ!!! Σε ζηλεύω Sweety μου

Καλό Καλοκαίρι λοιπόν...
να περάσεις υπέροχα, ξένιαστα
και μη ξεχάσεις να μαζέψεις κοχύλια
μικρές τρυφερές αναμνήσεις από
ένα τόσο αισιόδοξο καλοκαίρι ;))

Πολλά φιλιά κι αγκαλιές ***

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Mπράβο!!!!
Γαλήνια εύχομαι να είναι από εδώ και πέρα η πορεία τη υγείας σου, όπως τούτη η ήρεμη θάλασσα
Καλό σου καλοκαίρι!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Sweet December είπε...

για roadartist

Να σαι καλά φίλη μου!Πολλά φιλιά και σε σένα!


για ilive2loveme

Θα σου χαρίσω τότε ένα απο τα μπάνια μου ;-)


για μαργαρίτα

Χμ..να κάτι που μου θύμισες,κοχύλια!Δε θα ξεχάσω!


για Γλαρένια

Καλό Καλοκαίρι και μη χανόμαστε ;-)

Sweet and bitter είπε...

Χαίρομαι πολύ που κάθε φορά που σε διαβάζω είσαι καλύτερα! Μπράβο!
Φιλιά!

Sweet December είπε...

για sweet & bitter

Να σαι καλά dear!Φιλάκια!