Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

Εδώ είμαι πάλι!

Φίλοι μου σας χαιρετώ! Είχα πεταχτεί πάλι Αθήνα για να με δει ο χειρούργος μου και να κάνω το Herceptin. Όλα πήγαν καλά, είμαι μια χαρά και ο άλλος μαστός καθαρός και αυτός. Σήμερα μόλις γύρισα σπίτι και τα λόγια του γιατρού «θα σε δώ το Σεπτέμβρη» ηχούν ακόμη στα αυτιά μου. Αυτό ήταν λοιπόν, το «βαρύ» κεφάλαιο έκλεισε εδώ, ραντεβού το Σεπτέμβρη. Θα ξεκουραστώ από τις πολλές πολλές μετακινήσεις και θα χαλαρώσω στις γύρω παραλίες.
Nα είστε όλοι καλά και να αντιμετωπίζετε τη ζωή με αισιοδοξία. Έκανα ήδη δύο μπανάκια, ο καιρός έχει ζεστάνει, το καλοκαίρι είναι εδώ και για μένα φαντάζει ευλογία το ότι έσπρωξα έναν ολόκληρο χειμώνα (και ήταν βαρύς…). Φιλιά!

6 σχόλια:

vpmech είπε...

βασικα η δικια μου ευχη ειναι να μην τον ξαναδεις ποτε...:-)


αγωνιστικοι χαιρετισμοι(ξερω χαθηκαμε και φταιω εγω...)

ξεκινα προγραματισμο διακοπων αμεσα, γιατι τις χρειαζομαστε ολοι, εσυ ειδικα πιο πολυ...

φιλια πολλα

Ανώνυμος είπε...

Kales diakopes Sweet December! Kane kai mia foutia kai gia mas:-)

Roadartist είπε...

να εισαι καλα!
Να ξεκουραστεις!!
Καλα μπανια :))

ILive2LoveMe είπε...

Να είσαι πάντα καλά! Νε περάσεις ένα υπέροχο καλοκαίρι. Να απολαύσεις τα μπάνια και το γαλάζιο της θάλασσας και της ψυχής. Πολλά φιλιά γλυκιά μου, καλή σου μέρα.

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

καλό καλοκαίρι γλυκέ δεκέμβρη. ζήσε έντονα την κάθε στιγμη....

Sweet December είπε...

για vpmech

Να σαι καλά!Κρατώ την ευχή σου γερά!Απο το στόμα σου και στ'αστρα τη στέλνω!

Χαθήκαμε αλλά πιστεύω συναντιόμαστε συχνά, νοερά!


για the small elephant

Θα βουτήξω και για σένα φίλη μου, don't worry!Και εσύ καλή συνέχεια σε ότι κάνεις..ελπίζω να ανταμώσουμε σύντομα!


για roadartist

Επίσης φιλενάδα!


για ilive2loveme

Όλες σου τις ευχές στις ανταποδίδω!Να περάσεις και εσύ όμορφα και ψιτ...δε χανόμαστε επειδή είναι καλοκαίρι...


για πρασινη κλωστη δεμενη

καλό καλοκαίρι!Και εσύ κοίτα να ζεις έντονα την κάθε στιγμή. Τίποτα δεν επαναλαμβάνεται!