Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Κάθε τέλος και μια αρχή!

Στο προηγούμενο ποστ μου «φώναζα» με χαρά ΤΕΛΟΣ.

Συνειδητοποίησα λοιπόν για μια ακόμη φορά ότι κάθε τέλος είναι μια αρχή. Είναι πολύ λογικό. Όταν κάτι τελειώνει έρχεται η ώρα για κάτι άλλο, κάτι καινούργιο.
Ένιωσα όπως τότε που πήρα το πτυχίο, είχα τέσσερα χρόνια μια σειρά, μια καθημερινότητα και έπρεπε μετά να βρώ μια καινούρια συνέχειά της. Κάπως έτσι ένιωσα όταν άφησα την Αγγλία μετά από το χρόνο του μεταπτυχιακού μου. Τι κάνω την επόμενη μέρα; Έτσι νοιώθω και τώρα.
Παρόμοια συναισθήματα είμαι σίγουρη πως νοιώθουν οι περισσότεροι άνθρωποι γύρω μου ανεξάρτητα από το εάν είναι υγιείς ή όχι. Κλείνουν και ανοίγουν κύκλους όπως και να χει. Είναι ένα πολύ ανθρώπινο συναίσθημα να παραδέχεσαι (στον εαυτό σου πρώτα) ότι δεν ξέρεις προς τα πού θα είναι τα επόμενά σου βήματα. Όμως πάντα, όσο η σκέψη είναι θετική, κάπου θα σε βγάλουν τα πόδια σου. Κάποιο δρόμο θα πάρεις και εσύ και καμιά φορά, ο ίδιος ο δρόμος σε οδηγεί σε όμορφα μονοπάτια, σε παρθένα δάση, χρυσές παραλίες και απάτητες κορφές!

11 σχόλια:

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

έτσι είναι γλυκειά μου. μπροστά σε κάθε νέα αρχή όλοι προβληματιζόμαστε αλλά στο τέλος βρίσκουμε το δρόμο μας. καλή αρχή λοιπον....με αισιοδοξία και θάρρος....

Sweet December είπε...

για πρασινη κλωστη δεμενη

Σ'ευχαριστώ πολύ!Μακάρι και για σένα να έρθουν πολλές νέες αρχές. Τώρα που αποφορτίζομαι όλο και περισσότερο πιστεύω θα έχω μεγαλύτερη διάθεση για να επισκέπτομαι τα blogs σας και θα τα λέμε και εκεί!ΦΙΛΙΑ!

Grekland nu είπε...

Συγχαρητήρια!! Όπως και να έχει, το τέλος θα έρθει κάποια στιγμή, αν και δεν το πιστεύουμε στην αρχή. Για μένα ακόμα δεν ξεκίνησαν οι ακτινοθεραπείες. Ήταν να ξεκινήσουν σήμερα, αλλά λόγω απεργιών, αργίες κλπ πήγαν πίσω μια ολόκληρη εβδομάδ! Στεναχωρήθηκα, αλλά τι να κάνουμε, κάποια μέρα θα μπορώ και εγώ να πώ τη λέξη ΤΕΛΟΣ! Σε εύχομαι καλή τύχη για το μέλλον και καλή υγεία φυσικά, το κυριότερο! Φιλάκια, Ίνγκαμπριτ

Roadartist είπε...

Καλησπερα!
Ετσι ειμαστε ολοι! και εγω ετσι νιωθω..Αλλωστε ολοι ζουσε στην αβεβαιοτητα..Και καθε μερα ειναι διαφορετικη απο τη προηγουμενη..
Κάθε δύση διαδέχεται μια ανατολή..
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Take your time...ola tha ginoun... filakia

Sweet December είπε...

για grekland nu

Ναι θα την πεις τη λέξη ΤΕΛΟΣ γλυκιά μου!Ίσως φαντάζει μακρινή αλλά θα ρθει εκείνη η μέρα ;-)Και θα το χαρείς σαν μικρό παιδί,θα δεις :-)
Να μου είσαι καλά,να προσέχεις και καλή αρχή με τις ακτινοθεραπείες.ΦΙΛΙΑ!

για roadartist

"Κάθε δύση διαδέχεται μια ανατολή.." To κρατάμε λοιπόν αυτό και περιμένουμε την ανατολή :-)Φιλάκια!

για the small elephant

Φιλάκια και σε σένα καλή μου φίλη που σίγουρα επέστρεψες στη βάση σου!Ελπίζω να τα πούμε σύντομα ξανά απο κοντά!All the best σου εύχομαι!

ria είπε...

και τώρα πίσω στη ζωή

μπανάκι, μπαράκια, βολτίτσες...
και φλερτ.

μην ξεχνιώμαστε, είσαι νέα και υγιής.

ελπίζω να περνάς καλά. ρίξε μια βουτιά και για μένα.

Sweet December είπε...

για ria

κάπως έτσι,όπως τα περιγράφεις θα πρεπε να είναι.Και είναι ως ένα βαθμό, απλά είναι και άλλο τόσο διαφορετικά.Αλλιώς τα περίμενα, αλλιώς φάνταζε στα μάτια μου η επιστροφή..
Δε πειράζει,στη ζωή άλλα μετράνε πλέον ;-)
Ω ναι,θα ρίξω και μια βουτιά για σας!
Φιλιά!

ILive2LoveMe είπε...

έτσι έτσι αυτό είναι αισιοδοξία! Έτσι γίνεται πάντα , κάτι τελειώνει και κάτι αρχίζει. Οι δρόμοι προσφέρονται και οι επιλογές. Εύχομαι να είναι ευτυχισμένος γεμάτος υγεία και πολύ αγάπη ο δικός σου ο δρόμος από εδώ και πέρα!
Φιλιά πολλά καλό Σ/Κ!

nikiplos είπε...

Καλημέρα… τους δρόμους τους χαράζουμε καθώς περπατούμε… αν καμιά φορά ακολουθούμε πεπατημένες (πτυχία, μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες) είναι γιατί έτσι πάμε κι εμείς με το ρεύμα… κάθε ολοκλήρωση οποιουδήποτε σηματοδοτεί ταυτόχρονα και μια νέα αρχή, όπως σωστά το περιγράφεις… αυτό όμως που μένει αναλλοίωτο είμαστε εμείς οι ίδιοι… εμείς αλλάζουμε προς το καλύτερο μεν, αλλά παραμένουμε οι ίδιοι, αυτοί που είμαστε… εννοείται πως πάντοτε πρέπει να έχουμε θετική σκέψη και πείσμα… Εσύ το ξέρεις καλύτερα από τον καθένα μας… Να έχεις τα φιλιά μου και να συνεχίζεις έτσι πάντα…

Sweet December είπε...

για ilive2loveme

Σ'ευχαριστώ πολύ!Καλό 3ήμερο!

για nikiplos

Αλλάζω αλλά δεν ξέρω αν είναι προς το καλύτερο ;-)ΜΑΚΑΡΙ!
Φιλιά!