Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Κοντό μαλλί γιατί ΕΤΣΙ!

τη Μεγάλη Δευτέρα άφησα στο κομμωτήριο τόσα κι άλλα τόσα μαλλιά! Και ναι! Εκοψα τα μαλλιά μου πολύ κοντά, αγορέ μακρύ, πρώτη φορά στη ζωή μου απο ΕΠΙΛΟΓΗ!
Τον Ιούνιο του 2008 λόγω των θεραπειών (που μόλις είχαν τελειώσει) τα είχα κόψει κοντά τα μαλλιά μου για να έρθουν στα ίσια τους. Είχα χρησιμοποιήσει "κάσκα" ή αλλιώς σύστημα ψυχρής θεραπείας στο κεφάλι.Τα είχα καρέ στις θεραπείες αλλά έτσι κι αλλιώς παρόλη την κάσκα, είχα χάσει αρκετό μαλλί. Δεν είχα "φαλάκρα" αλλά είχε αραιώσει αρκετά γιατί εγώ μια ζωή είχαι πολύ πυκνό μαλλί. Το αγορέ λοιπόν που ακολούθησε τις θεραπείες ήταν ότι έπρεπε. Χρόνια μετά, φέτος, Πάσχα 2014 και αφού απο καιρό το σκεφτόμουν πως θα το κάνω, άφησα το μακρύ (πέρα κι απο τους ώμους) μαλλί για ένα πιο ανέμελο κοντό μαλλί, όλο στυλ και χάρη!!!!!!!!
Μου άρεσε που φέτος ήταν η επιλογή μου για αλλαγή λουκ! Μου άρεσε και η αλλαγή! Πάμε για άλλα γενικώς!
Φιλιά πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: