Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Πρώτη μέρα ενός νέου χρόνου!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και ΣΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑ!

Σήμερα φάγαμε στο σπίτι με συγγενείς.

Κατά τα άλλα πιστεύω ότι μέρες τώρα είχα κάνει τα περίφημα resolutions μου και σε όποιον αρέσουν.
Έχω πείσει τον εαυτό μου πως το 2010 θα είναι μια καλή χρονιά, τουλάχιστον καλύτερη από το πρόσφατο παρελθόν. Αλλάζω πορεία! Δεν ξανα φθείρω τον εαυτό μου πρώτα από όλα, με τίποτα. Τόσο καιρό μου έκανα κακό…γιατί μπορεί οι άλλοι να μας φθείρουν αλλά και εμείς οι ίδιοι, δεν πρέπει να φθείρουμε τον εαυτό μας. Πρέπει να μας προστατεύουμε. Όταν οι άλλοι δεν σταματούν, πρέπει εμείς οι ίδιοι να βάζουμε όρια! Άργησα αλλά το κατάλαβα.
Θα είμαι λοιπόν καλή μαζί μου, λιγότερα άγχη, περισσότερα ενδιαφέροντα, περισσότερο ανοιχτό μυαλό μα και καρδιά. Θέλω να πετύχω μια όμορφη καθημερινότητα με απλά στάνταρτς, χωρίς εντάσεις και τσακωμούς. Κουράστηκα τους τελευταίους μήνες με παρεξηγήσεις, αθετήσεις και ασυνεννοησίες. Το 2009 έκλεισε σχεδόν άσχημα από όλα αυτά. Θέλω οι άνθρωποι που διαλέγω να είναι δίπλα μου, να είναι ειλικρινείς, συνεπείς και να με σέβονται. Να μη χρειάζεται οι άνθωποι να λένε ψέματα για να καλύψουν καταστάσεις. Να είναι ο εαυτός τους χωρίς κανένα «δήθεν». Να περνάνε χρόνο μαζί μου επειδή το θέλουν και όχι επειδή το «ζητάω».

Νομίζω είναι μεγάλη ευτυχία να μπορείς να είσαι ο εαυτός σου σε έναν κόσμο που η προσποίηση είναι γεγονός!

Δεν υπάρχουν σχόλια: