Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Αποκαλυπτήρια

Σήμερα με μια κίνηση (ούτε καν δυο) έγιναν τα αποκαλυπτήρια του καινούριου μου στήθους. Δεν μου το είχαν πει, δεν ήμουν προετοιμασμένη, νόμιζα πως κάπου το Σάββατο θα γίνει, πριν το εξιτήριο. «Ψαλίδι» είπε ο πλαστικός και ο βοηθός γιατρός κάνοντας ένα «χρατς» πίσω από την πλάτη μου έκοψε το «μαξιλαράκι».
Τι να σας πω δεν ξέρω…πολύ περίεργη αίσθηση! Πρώτον πάνε οι διατατήρες, δεύτερον έχει μια άλλη όψη το μπούστο από εκείνη την fake των διατατήρων. Ο πλαστικός μου είναι κατά ενθουσιασμένος, με άριστα το 10, βάζει 9,5.
Εγώ πάλι…Θα σας πω με πάσα ειλικρίνεια πως το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό αλλά η αντίδρασή μου δεν ήταν η αναμενόμενη. Δεν ξέρω τι έπαθα. Θες επειδή δέκα μήνες πηγαινοέρχομαι Αθήνα και γράφω χιλιόμετρα; Ούτε ξέρω τελικά πως τo φανταζόμουν ή τι σκεφτόμουν για τη σημερινή μέρα…

τελικά ακόμη και το «τέλος» θες κάποιες μέρες για να το «χωνέψεις».

1 σχόλιο:

The small elephant είπε...

Bravo! telos kalo ola kala! filia