Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Πήγα και στη δουλειά!

Κουράστηκα στη δουλειά, πιο πολύ πιστεύω επειδή μέρες τώρα ήμουν ξάπλα! Προσέχω τις κινήσεις μου και όλα πήγαν καλά. Γύρισα σπίτι για ξεκούραση και ήρθε η "Σ" να με δει. Έτσι περάσαμε το απόγευμα μαζί. Το γνωστό σκηνικό, εγώ να έχω γυρίσει απο κάποιο χειρουργείο και να πίνουμε καφέ σε σπίτι τις επόμενες μέρες (χεχε).

Η ζωή κάνει κύκλους, κάποιοι απο αυτούς είναι ευχάριστοι, κάποιοι απο αυτούς είναι λίγο ευχάριστοι και λίγο περίεργοι. Βρίσκεσαι σε ίδιους χώρους, με παρόμοιους ανθρώπους, με διαφορετικούς ανθρώπους αλλά σε ίδιους ρόλους και προσπαθείς πάντα να βρεις τη θέση σου ανάμεσα σε όλα αυτά. Βρέθηκα σε ένα ακόμη χειρουργείο, νόμιζα πως θα είχα άγχος αλλά δεν είχα τελικά...Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό...όσοι το είδαν είπαν τα καλύτερα και όχι για να μη με στεναχωρήσουν (θέλω να πιστεύω...). Όσο περνάνε οι μέρες θα γίνεται ακόμη καλύτερο. Σε 20 μέρες θα φοράω και εσώρουχο της αρεσκείας μου!

Όλες αυτές τις μέρες πέρασα απο πολλά συναισθήματα.
Τώρα τελευταία προσπαθώ να παγώσω το κεφάλι μου να μην περνάω πράγματα απο κόσκινο και τα καταφέρνω...Ξέρετε τι ωραία που είναι; Στεναχώρια μηδέν! 'Η ζωή τρέχει και εγώ θα αρχίσω απο δω και πέρα κάτι καινούριο, θα αρχίσω να προσπερνώ. Δεν πειράζει, έτσι είναι αυτά! Βαρέθηκα να είμαι η ευαίσθητη (καλά οι ορμόνες βέβαια μιλούν απο μόνες τους--Σορυ "Σ" αν διαβάζεις ,για χθες!).


Αυτο το περιστέρι ήταν ένα μόνο απο όσα ήρθαν στο παράθυρο του νοσοκομείου μετά το χειρουργείο. Ας το δούμε όλες σαν μια ελπίδα, σαν μια καινούρια, λευκή σελίδα στις ζωές μας! σας το χαρίζω κορίτσια!

4 σχόλια:

Ανθούλα είπε...

Πολύ χαίρομαι που όλα πήγαν καλά!!!!!!

maria είπε...

καλως ηρθες!! χαιρομαι που βλεπω οτι ολα πηγαν καλα, πες μας με λεπτομερειες ανυπομωνο να μαθω πως ειναι οι σιλικονες. φιλια πολλα

Giota είπε...

πολύ χαίρομαι που είσαι καλά!!!

φιλιά

me είπε...

Καλώς επέστρεψες στο σπίτι σου και όλα είναι μια χαρά. Έφτασε η ώρα να προσπερνάς και προχωράς...
πολλά πολλά φιλιά