Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2018

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!


Χρόνια πολλά φίλες και φίλοι! Σουητεμπερίστες μου σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! Εύχομαι να είστε όλοι καλά! Χαίρομαι που γίναμε εδώ μια παρέα, με τιμά το ότι δεν με ξεχάσατε παρόλο που γράφω σχετικά σπάνια σε αυτό το ημερολόγιο της ζωής μου!

 Να μαθαίνετε απο τη ζωή! Να αφήνετε τους ανθρώπους  να σας παίρνουν απ το χέρι! Να μη ζείτε με τύψεις ούτε με δεύτερες σκέψεις! Αυτό που κάνατε κάποτε, ήταν αυτό που θέλατε τότε, ο στόχος, η παρέα, ο κόσμος, η επιλογή.

Να μάθετε να αναγνωρίζετε την αγάπη! Να μένετε όταν τη βλέπετε να φεύγετε μαζί με αυτήν όταν εγκαταλείπει το τραπέζι!

ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΕΚΦΡΑΣΗ που άκουσα προχθές έλεγε "Έχουμε τόση αγάπη μεταξύ μας που την κόβεις με το μαχαίρι!"

Αυτή την αγάπη σας εύχομαι! Να τη νιώθετε να την βλέπετε να μπορείτε να την κόβετε με το μαχαίρι! Να είναι τόσο μα τόσο απτή! Να είναι μπροστά σας στα μάτια του άλλου που σας κοιτάζει! Στα ίδια σας τα μάτια!

Να χαμογελάτε κι επίσης να γελάτε δυνατά σε κάθε ευκαιρία! Δεν φαντάζεστε πόσο μικρή είναι η ΖΩΗ.

2 σχόλια:

Sasso είπε...

Χρόνια πολλά και Καλή χρονιά, είχα περασει απο το υπέροχο blog σου γιατι είχα ίδιο καρκινο με τον δικο σου πριν 2,5 χρόνια περίπου, πρωτου σταδίου. Δυστυχώς εδω κ δύο μήνες στα 40 μου διαγνώστηκαν με νεο πρωτοπαθή ca στομάχου σταδιο 3b. Οι ελπίδες που μου δίνουν οι γιατροι ειναι ελάχιστες και είμαι απελπισμένη. Δεν καταλαβαίνω πώς έγινε αυτό ενώ ένιωθα τόσο καλά. Παλεύω με βαριές χημειοθεραπείες αλλά νομίζω αδικα. Εύχομαι υγεία σε ολους, το μοναδικό αγαθό που αξίζει σε αυτόν τον κόσμο.

Sweet December είπε...


Αγαπημένη μου Sasso

Σου εύχομαι να σταθείς δυνατή και να μην ακούς τις φράσεις λίγες ελπίδες. Καλά κάνεις και κάνεις τις θεραπείες..Κι εγώ θα τις έκανα. Σε τέτοιες στιγμές το μόνο δώρο που μπορούμε να κάνουμε στον εαυτό μας είναι να ελπίζουμε κι αν υπάρχει έστω και μια μικρή λύση-βλεπε χμθ να τις κάνουμε. Μπορώ να νιώσω πως αισθάνεσαι. Πίστεψέ με καμία απο εμάς εδω μέσα ή εκεί έξω δε νιώθει ασφάλεια! Όλοι όσοι συναντήθηκαν κάποτε με τον καρκίνο, νιώθουν τη σκιά του πάντα! Αυτό στο υπογράφω! Ένας μικρός φόβος πάντα υπάρχει και μερικές νύχτες μας βρίσκει ξάγρυπνες. Δυστυχώς έτσι είναι φίλη μου!
Να ελπίζεις...επιμένω, κι ότι θες να μου στείλεις στο
breastblog@yahoo.com ή προσωπικό μνμ στο inbox στο facebook Sweet December!