Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Γύρισα πίσω στη ζωή


μα που πήγαν όλοι;;;;

5 σχόλια:

χειροποιητο κοσμημα DENI είπε...

Τη μοναξιά μην τη φοβάσαι. Δεν θα σε κοροϊδέψει ποτέ, είναι γνήσια και ειλικρινής. Είναι η στιγμή που ξεκαθαρίζουν όλα μέσα σου και συνεχίζεις πιο δυνατός την πορεία σου στη ζωή. Να φοβάσαι τους ανθρώπους που λένε ότι θα είναι δίπλα σου κι όταν τους έχεις πραγματική ανάγκη πάντα βρίσκουν δικαιολογία και φεύγουν.
Την μοναξιά μου την απολαμβάνω γιατί είναι η στιγμή που νιώθω απόλυτα ελεύθερη, είναι η στιγμή που πετάω, είναι η στιγμή που λιάζομαι σε μια παραλία σαν τη δική σου και ξέρω ότι αύριο θα είμαι πιο δυνατή να αντιμετωπίσω την σκληρή πραγματικότητα της ζωής.
Φιλιά πολλά, μείνε δυνατή και αγάπα τη ζωή γιατί κι αυτή σ' αγαπά.

Sweet December είπε...

για B

θα κρατήσω τη φράση σου "Να φοβάσαι τους ανθρώπους που λένε ότι θα είναι δίπλα σου κι όταν τους έχεις πραγματική ανάγκη πάντα βρίσκουν δικαιολογία και φεύγουν". Έτσι είναι αλλά πρέπει να δείξουμε δύναμη.Δύναμη και γι αυτούς που φεύγουν μα και γι αυτούς που μένουν!Καλή βδομάδα!

χειροποιητο κοσμημα DENI είπε...

Καλή σου εβδομάδα, φωτεινή και ζεστή. Μια αγκαλιά γεμάτη λουλούδια θα σε περιμένει πάντα στη Θεσσαλονίκη. Όποτε τη χρειαστείς θα είναι δική σου.

Sweet December είπε...

για DENI

σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
Να μου είσαι καλά, και να περνάς να μας δείνεις κουράγιο!Φιλιά!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κοριτσάκι μου στα δύσκολα φεύγουν σαν τα ποντίκια.
Από πείρα στο λέω και μη σου φανεί τάχα μου κατήχηση και μπλα..μπλα...
Εζησα δύσκολες στιγμές ως τραγικές στην ηλικία που είμαι.
Και κάθε φορά γινόταν ένα ξεσκαρτάρισμα.
Οι περισσότεροι ήθελαν μόνο τις χαρές μου. Τις λύπες τις φοβήθηκαν.
Μείναν λόγοι και καλοί.
Από τον Δεκέμβρη, που μας πέρασε και τον καρκίνο που έπρεπε να αντιμετωπίσω στο έντερο κατάλαβα σε πολλά βλέμματα το "δεν θα τη βγάλει καθαρή".
Αυτοί που φύγαν στο καλό!

Τα λόγια της DENI σοφά!

Ενα φιλί μια αγκαλιά!!