Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Σήμερα άφησα την Αθήνα αφού...


Έκανα τις βόλτες μου με την μαμά μου η οποία. Aντί να με συνοδέψει τελικά στο χειρουργείο κατέληξε να μου κάνει παρέα στις μεγάλες μου διαδρομές στην πρωτεύουσα. Φόρεσα βερμούδα (για πρώτη φορά φέτος) και άρχισα να τριγυρνώ στην πρωτεύουσα!

Είδα μια έκθεση γλυπτικής στο Μουσείο Ηρακλειδών, ("Η ΠΛΗΡΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΓΛΥΠΤΩΝ ΤΟΥ EDGAR DEGAS") και ήταν μοναδική εμπειρία(φωτο). Πήγα επίσης και στην έκθεση του αρχιτέκτονα Ερνεστο Τσίλερ στην Εθνική Πινακοθήκη. Εκεί είδα και τμήμα της μόνιμης έκθεσης της πινακοθήκης. Μετέτρεψα λοιπόν το ταξίδι-χειρουργείου σε ταξίδι-τέχνης και περιπλάνησης στην πρωτεύουσα καθώς ανέβηκα και στο βράχο του Απόστολου Παύλου (φωτό) από όπου η θέα είναι μοναδική. Δεν έλειψαν οι βόλτες στο Μοναστηράκι, το φαί στο Θησείο, ο καφές στην Πλάκα και το χαζολόγημα στην αγορά.

Τι να κάνουμε; Πρέπει τελικά να παίρνουμε τη ζωή όπως έρχεται. Εγώ ήμουν προετοιμασμένη για χειρουργείο αλλά δεν ήτανε να γίνει…το σίγουρο είναι πως τώρα που σας γράφω θα είχα κάνει της θηλές και θα ξεμπέρδευα αλλά δεν πρόκειται να πιέσω για κάτι. Εμπιστεύομαι στο μαξιμουμ τον πλαστικό μου και σίγουρα η απόφασή του να το αναβάλλουμε, είναι μόνο για καλό, για το δικό μου καλό!
Φιλιά, καλό Σ/Κ!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

συμφωνώ απολυτως..κάθε εμπόδιο για καλό..σε νιωθω πολυ οτι θα ξεμπερδευες με τις θηλες..αλλα ισως για καποιο λογο να μην επρεπε να γινει τωρα.. υπομονη και ολα θα πανε καλα! Οπως πρέπει να πάνε!

braca1 (ειπα να σου γραψω και στο blog και να μην σου στελνω μονο mail :)

Sweet December είπε...

για braca1

καλά έκανες και έγραψες εδώ!Μου άρεσε το ψευδώνυμό σου bracaki!;-)

προς το παρόν δεν το σκέφτομαι, ναι θα είχα ξεμπερδέψει αλλά το ξανα είπα, η ζωή έχει μεγαλύτερη φαντασία!Φιλιά,να μου είσαι καλά!