Κυριακή 25 Μαΐου 2008

Καλημέρα!

Επέστρεψα στη βάση μου για το Σαββατοκύριακο. Δεν ξέρω τι να πρωτοκάνω αυτές τις μέρες. Από Παρασκευή είμαι εδώ και θέλω να δω τις φίλες μου, να κάνω βόλτες να δω και τους γονείς να τα συνδυάσω όλα. Ωραία πράγματα! Μύρισε καλοκαίρι, το προσέξατε;

Αύριο φεύγω, επιθύμησα λίγο και την Αθήνα και την εκεί μου καθημερινότητα (περίεργο ε; εγώ όλο γκρίνιαζα πριν πάω).

Είμαι καλά, νομίζω για τώρα αυτό έχει σημασία. Έχω απενοχοποιήσει τον εαυτό μου για τα καλά. Ο καρκίνος μου είπαν δεν είναι οπωσδήποτε ψυχοσωματικός. Ούφ, μου έφυγε ένα βάρος, δεν το προκάλεσα στον εαυτό μου σκέφτηκα. Γιατί όταν σου έρχεται κάτι τέτοιο αναρωτιέσαι μήπως φταις εσύ. Επίσης είναι και οι γονείς στη μέση που σου λένε «ξενυχτούσες, έπινες, κάπνιζες δεν έτρωγες καλά, δούλευες πολύ». Θα συμφωνήσω ότι ίσως επιβάρυνα τον οργανισμό μου αλλά τι σημασία έχει τελικά το γιατί; Έτσι και αλλιώς νόσησα και αυτό δεν αλλάζει, πρέπει να έχω και ενοχές παράλληλα; Δε νομίζω ότι αν εντοπιστούν τα αίτια θα αλλάξει κάτι στη ζωή μου. Οπότε σταματώ να ψάχνω το παρελθόν και επικεντρώνομαι στο μέλλον!

Να μου είστε καλά και υγιείς όλοι εκεί έξω!
Φιλιά!

13 σχόλια:

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

να΄ σαι καλά γλυκέ μου δεκέμβρη. πάψε να αναζητάς την αιτία. μην ξεχνάς πως απο μια τέτοια αρρώστια προσβάλονται και μικρά παιδιά. καπνίζουν ή ξενυχτάνε και το έπαθαν. ΤΙΠΟΤΑ. είναι απλα μια δοκιμασία που πλέον για εσένα πέρασε. είσαι δυνατή και όποιος δεν του το πίστευε του το απέδειξες. τώρα προχώρα παρακάτω...βουρ στη ζωή...καλημέρα και καλό ταξίδι..

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Sweetie,καιρό είχες να γράψεις και μας έλειψες..Αλλά σημασία έχει να περνάς καλά ό,τι κι αν κάνεις και μπράβο που τα
καταφέρνεις πια περισσότερο από ποτέ!
Όσον αφορά την...αιτιολογία της νόσου ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δε φταις εσύ!Αυτό έλειπε!
Συνήθως υπάρχουν κάποιοι παράγοντες κινδύνου και κάποιοι προστατευτικοί παράγοντες αλλά σχεδόν ποτέ δεν είναι πρακτικά δυνατόν να τους ελέγξουμε απόλυτα (ακόμα και στην ιδανική περίπτωση που τους γνωρίζαμε επακριβώς!)
Είναι ένα πράγμα τo να προσπαθούμε να επανεκτιμήσουμε τον τρόπο ζωή μας,τις επιλογές μας για να βρούμε πιθανώς ζημιογόνες συμπεριφορές
ώστε να τις αποφύγουμε μελλοντικά και άλλο το να κατατρώμε τον εαυτό μας με άδικες,ανούσιες τύψεις.
Σίγουρα ο κάθε άνθρωπος βιώνει διαφορετικά την ασθένειά του και είναι προσωπική του υπόθεση να ερμηνεύσει την ηθική σημασία της πάνω στη ζωή του.Απλώς θεωρώ ότι πρέπει πια να απαλλαγούμε απ'τη μεσαιωνική αντίληψη της νόσου ως τιμωρία για τα παραστρατήματά μας!
Με αφορμή όλ'αυτά θυμήθηκα και ένα απόσπασμα διαλόγου από τη θρυλική σειρά "ΗΟUSE MD" όπου ο ιδιοφυής αντισυμβατικός dr.House ανέπτυξε
μια από τις προκλητικές αλλά΄αδιαμφισβήτητα "Thought-provoking" θεωρίες του.Τhere you go..
Wilson: "Oh, right. I forgot how much you care about what people think. Prescribing cigarettes for inflammatory bowel? That uh ... they can cause cancer, you know."
House: "Do you know why they have ribbons for breast cancer, colorectal cancer, prostate cancer, but not for lung cancer?"
Wilson: "They ... ran out of colors?"
House: "It's because people blame lung cancer patients. They smoked, they screwed up, they deserve to die. The reason people die from
lung cancer is GUILT."
Wilson: "Huh. Well, guilt does a lot of damage."
House: "You said that with great significance."
...kai συνεχίζεται...ΦΙΛΑΚΙΑ,Να'σαι καλά!

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω, ότι αυτό τα λέει όλα! Keep walking, Κουκλίτσα, όλα θα πάνε καλά!
Am I not a woman?

Am I not a woman?
My shape has been changed.
My form has been revised.
My breast has been de-sized.
Am I not a woman?
My heart still loves.
My arms still hug.
My body still craves.
Am I not a woman?
My hips still swerve.
My lips still entice.
My eyes still allure.
Am I not a woman?
My fingers still caress.
My mouth still soothes.
My ears still listen tenderly.
Am I not a woman?

Δεν είμαι εγώ γυναίκα;

Δεν είμαι εγώ γυναίκα?
Η μορφή μου άλλαξε.
Η σιλουέτα μου τροποποιήθηκε.
Το στήθος μου μειώθηκε.
Δεν είμαι εγώ γυναίκα;
Η καρδιά μου αγαπάει ακόμα.
Τα χέρια μου αγκαλιάζουν ακόμα.
Το κορμί μου επιθυμεί ακόμα.
Δεν είμαι εγώ γυναίκα;
Οι γοφοί μου παραμένουν στρογγυλεμένοι ακόμα.
Τα χείλια μου προκαλούν ακόμα.
Τα μάτια μου μαγνητίζουν ακόμα.
Δεν είμαι εγώ γυναίκα;
Τα δάχτυλα μου χαϊδεύουν ακόμα.
Το στόμα μου ανακουφίζει ακόμα.
Τα αυτιά μου ακούν τρυφερά ακόμα.
Δεν είμαι εγώ γυναίκα;
Sylvia Dynnavant
Celebrating Life-African American women Speak Out About Breast Cancer
Υμνώντας την ζωή- Αφρο-Αμερικανές Γυναίκες Μιλούν για τον Καρκίνο του Μαστού.

nikiplos είπε...

Και εσύ να είσαι καλά!!! Ούτε να διανοηθείς να έχεις ενοχές για την όποια ασθένεια… Δεν τις βρίσκουμε εμείς, αυτές μας βρίσκουν ξέρεις… Μερικές φορές καρτερούν εκεί που τα κάνουμε όλα σωστά, που στερούμαστε χάρες, που καταπνίγουμε τις απολαύσεις για το μέτρο… εκεί στέκονται και καρτερούν για να μας βρουν ξαρμάτωτους… Μην έχεις λοιπόν καμία ενοχή… Έχεις κάθε δικαίωμα να είσαι υγιής ευσταλής και γεμάτη ζωντάνια! Ίσως καμιά φορά σκέφτομαι πόσο μας διδάσκουν που δεν χαιρόμαστε τη ζωή κάθε μέρα… Να είδες? Μύρισε το καλοκαίρι και μόνη εσύ το πρόσεξες ανάμεσα στις τόσες στραβές μουτσούνες γύρω μας που δεν ξέρουμε τι μας φταίει… Δεν λέω να είμαστε χαζοχαρούμενοι… Και αυτό όμως ακόμη καλύτερο δεν είναι από σκυθρωπούς κι αγέλαστους ανθρώπους?

Sweet December είπε...

πρασινη κλωστη δεμενη

Να είσαι καλά!Σ'ευχαριτσώ!


vasiliki

"guild does a lot of damage" αυτό κρατάω!Και αποφασίζω, no more guilds!


nikiplos

Και εσύ μπορείς να δεις το καλοκαίρι.Κοίτα καλύτερα ;-)Πιο αισιόδοξα και πέρα απο όποια ρουτίνα.

ILive2LoveMe είπε...

Να είσαι πάααααντα καλά! Να είμαστε όλοι πάντα καλά! Δεν νομίζω πως οι λόγοι ευσταθούν. Πρόσφατα η κόρη της δασκάλας του γιου μου, λιποθύμησε (4 ετών παιδάκι) και της βρήκαν όγκο στο κεφάλι, αυτή τη στιγμή είναι στη Γερμανία και μέσα στη βδομάδα περιμένουν να χειρουργηθεί (εύχομαι ολόψυχα να πάνε τα πάντα καλά για το παιδάκι βέβαια!) οπότε τέτοιοι λόγοι όπως οι γονείς σου αναφέρουν δεν ευσταθούν. Συμφωνώ με τα της κατάχρησης , απλά δεν είναι μόνο αυτό, αυτό επιβαρύνει την κατάσταση δεν την 'γεννάει'.
Φιλιά πολλά να περνάς καλά, και να κοιτάς πάντα μπροστά!

Meli είπε...

Όταν οι γιατροί δεν ξέρουν την αιτία, η εύκολη εξήγηση είναι τα ψυχοσωματικά ή κάπνισμα, φαγητό κτλ.
Όλοι οι άλλοι που αρρωσταίνουν χωρίς να έχουν καπνίσει ή που προσέχουν πάντα την διατροφή τους, για να μην αναφέρω τα μικρά παιδάκια...
Το φάρμακο για τον καρκίνο δεν έχει βρεθεί, γιατί ακόμη είναι άγνωστες οι αιτίες που τον προκαλούν.
Μην έχεις ενοχές,
μια ομοιοπαθής

Sweet December είπε...

ilive2loveme

Αυτό κάνω,κοιτάω όσο μπορώ μπροστά.Δε θα ασχοληθώ με τι το προκάλεσε άλλο...


meli

Κάπως έτσι το σκέφτομαι και εγώ πλέον.Γιατί και η διατροφή μου ήταν μια χαρά, και τα κιλά μου, και γυμναζόμουν.Οκ κάπνιζα και έπινα αλλά όχι μανιοδώς. Ίσως οι καταχρήσεις να επιταχύνουν την εμφάνιση αλλά ως εκεί..Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Koita brosta kai mono brosta to giati kaneis den to xerei.
kalh sunexeia.

Sweet December είπε...

για the small elephant

Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου!Αυτό θα κάνω!Δεν υπάρχει άλλη καλύτερη λύση!

Μαργαρίτα είπε...

Γλυκιά μου Sweety..

Δε σε ξεχνώ!!
Φυσικά και δεν πρέπει να έχεις
ενοχές... για μερικά πράγματα
δεν υπάρχουν απαντήσεις ή έρχονται
πολύ αργότερα να επιβεβαιώσουν
πως Κάποιος εκεί ψηλά μας νοιάζεται
και μας αγαπά τόσο πολύ.. που
ανάλογα με τη δύναμη του καθενός
μας δίνει κι ένα σταυρό για να
γίνουμε καλύτεροι!!!

Βγήκες απο αυτή τη δοκιμασία
και πάλι υγιής και αυτό είναι
σπουδαίο!! Τώρα είσαι μια γυναίκα
Δυνατή και Ευαισθητοποιημένη..
και σίγουρα οι σκέψεις και οι
αποφάσεις σου είναι ωριμότερες
από ποτέ..

Θα σε καληνυχτήσω και θα σου
αφήσω πολλά φιλιά και χαμόγελα!!!

******* :))

Sweet December είπε...

για μαργαρίτα

Ναι, έχω γίνει πιο δυνατή. Έτσι είναι,ξαφνικά όπως ξαφνικά νόσησα!
Φιλιά!

Εξύμνoς είπε...

Καιρο ειχα να περασω Γλυκε Δεκεμβρη!! Χαιρομαι που εισαι καλα και ολα πηγαν κατ ευχην!!

Φυσικα και δεν θα επρεπε να τα βαλεις με τον εαυτο σου ακομα και αν ηταν ψυχοσωματικος... δεν ειναι δυνατον να εφταιγες εσυ!

Καλο καλοκαιρι λοιπον!! Η αγαπημενη μας εποχη!! Καλα μπανια, βολτες, ξενυχτια, κτλ!!