Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Στη Γαλλία

τον Μάρτιο, μόλις πήρα τα καλά αποτελέσματα απο την λαπαροσκόπηση, καθώς κατέβαινα τα σκαλιά της οικοδομής του γιατρού, η φίλη μου απο το νησί ακούγοντας τα νέα στην άλλη γραμμή του τηλεφώνου μου είπε "Τέλειαααα! Δηλαδή το καλοκαίρι πάμε ταξίδι;;;;" 

Και απο τον Μάρτιο φτάσαμε στον Ιούλιο (αλήθεια πόσο γρήγορα;;;) και το ταξίδι μας κανονίστηκε. Για 8 μέρες οι δυό μας στη Γαλλία, σε ένα τουρ για λίγους! Δεν έχω πολλά να σας πω, όλα συνοψίζονται σε λίγες προτάσεις:
Ήταν τέλεια! όπου κοιτούσαμε βλέπαμε κάτι καινούριο, κάτι μοναδικά όμορφο :-) γύρισα πλουσιότερη κατά πάρα πολλές εικόνες! Γύρισα πίσω γνωρίζοντας λίγο καλύτερα τον εαυτό μου, ξέροντας πια πως ότι μου τύχει (γιατί κάθε ταξίδι έχει και τα δύσκολα-περίεργά του) δεν αγχώνομαι πια για τίποτα! Πως μπορώ και περνάω όμορφα με κάθε παρέα, γιατί σε κάθε άνρθωπο μπορώ να βρω θετικά στοιχεία :-) Πραγματικά ήταν ένα μοναδικό ταξίδι! Άφησα τα πάντα πίσω μου, σαν να έκανα ένα προσωρινό delete και μπήκα στο αεροπλάνο μόνη, με προορισμό τη Γαλλία. Και είναι όμορφα να ταξιδεύεις μόνος (τουλάχιστον εμένα μου αρέσει!)
Επέστρεψα μόλις εχθές και σας αφήνω μερικές φωτογραφίες απο το ταξίδι.

Υ.Γ 1 κάθε μέρα του ταξιδιού για ένα λεπτό στιγμιαία σκεφτόμουν "Πόσο ευγνώμον είμαι με τη ζωή,  που μπορώ και είμαι εδώ φέτος κι όχι σε κάποιο νοσοκομείο να κάνω χμθ" (αν τα πρόσφατα αποτελέσματα έδειχναν κακοήθεια...) Πρέπει να αναγωρίζουμε τα καλά της ζωής, γιατί τότε μπορεί η ζωή να θυμώσει και να πει, τόσες μικρές χαρές σου δίνω, δεν εκτιμάς τίποτα! Εγώ τα τελευταία χρόνια έλεγα πως θέλω να πάω σε μια μεγάλη συναυλία, ε λοιπόν...guess what! Σε αυτό το ταξίδι πήγα σε 3 μεγάλες συναυλίες! Ένιωσα τον παλμό του κόσμου, τα φώτα, τη δυνατή μουσική, την ενέργεια του πλήθους! Αισθάνθηκα ακόμη πιο ζωντανή, και σκέφτηκα πως αν έχεις λίγη υπομονή, η ζωή σε φέρνει (ίσως μετά απο καιρό, αλλά σε φέρνει) μπροστά στις επιθυμίες σου! Καλό βράδυ!

Υ.Γ 2 Σας αφήνω ελάχιστες φωτογραφίες, απο τις 400 που έβγαλα! 

Συναυλία στην Αρένα
















Η αγάπη είναι το παν!




















Συναυλία σε κάστρο











Αρένα της Άρλ


Δεν υπάρχουν σχόλια: