Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Βίρα τις άγκυρες

1-2-3 και φύγαμεεεεεεεεεεε!

Δεν ξέρω τι παθαίνουν οι άνθρωποι που έστω μια φορά στη ζωή τους νιώθουν πως θα πεθάνουν. Δυστυχώς για μένα το έχω περάσει πέρα απο 1 φορά στη ζωή μου. Τη δεύτερη φορά ήταν φέτος, κάπου τον Μάρτιο και ήταν βραδάκι κι έβρεχε. Κι ας ακούγεται κλισέ, έτσι ήταν. Και πάρκαρα το αμάξι μου και περπάτησα αρκετά. Εγώ μαζί με τη μητέρα μου. Εκεί μετά τον υπέρηχο της κύστης που είχα στις ωοθήκες ο καθηγητής παν/ίου μου είπε πως 90% είναι ύποπτο για κακοήθεια. Μόνο στη "Σ" το είπα, απο Τρίτη ως Σάββατο το κράτησα κρυφό απο τη μητέρα μου. Βγαίνοντας απλά είπα της είπα "οκ, ο γιατρός δεν είπε τπτ, προέχει να βγάλουμε την κύστη και μάλλον τις ωοθήκες". Όταν τελείωσε η εξέταση και μπήκα πίσω απο το παραβάν να ντυθώ, έχοντας στους ώμους μου κάπου 200 κιλά συν και μέσα στη σαστημάρα μου για την ξαφνική μου κακή τύχη καθώς έκανα την πιο απλή-καθημερινή κίνηση που κάνουν όλοι οι άνθρωποι της γης (οι περισσότεροι) να ντυθώ, εκείνη τη στιγμή υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως και καρκίνο να έχω θα φάω όλα μου τα λεφτά στα ταξίδια! Τι μένει απο τη ζωή σκέφτηκα;;; Μένουν οι άνθρωποι που ανταμώνουμε και τα μέρη που γνωρίζουμε! Ε ναι λοιπόν! Αυτό θα κάνω είπα στον εαυτό μου! Γιατί και στην ιδέα μόνο ότι θα ξανα αντάμωνα τον καρκίνο σκέφτηκα αστραπιαία "τι κάνω εδώ";;;
Ο καθηγητής γιατρός ευτυχώς έπεσε πολύ έξω (καλά κάνουν άλλοι και δεν λένε τίποτα όταν βλέπουν τον υπέρηχο, απλά περιμένουν την βιοψία). Ο γυναικολόγος-υφηγητής-λαπαροσκόπος που με ανέλαβε όταν με εξέτασε με καθησύχασε. Οπότε πέρασα την πόρτα του χειρουργείου σχετικά ήρεμη. Και ναι! Όταν πήρα την επίσημη βιοψία είδα πως δεν είχα τίποτα κακό! Είχα Ενδομητρίωση! Όπως είπε ο λαπαροσκόπος...ήταν το λιγότερο που μπορούσα να πάθω. Κατεβαίνοντας τις σκάλες του ιατρείου του, με την καλή βιοψία στο χέρι, έστειλα sms σε μια φίλη μου απο το νησί που περίμενε με αγωνία τα νέα. Και όταν της είπα τα καλά νέα μου απάντησε "Δηλαδή το καλοκαίρι πάμε ταξίδι;;;;" και είπα το ΝΑΙ!
έκλεισε λοιπόν! Νότια Γαλλία, αεροπλάνα και τρένα σε ένα τουρ οι 2 μας 7 ημερών! Να είναι καλά! Θα είναι ταξίδι εορταστικό, cancer free! Ταξίδι δίχως έννοια! Ταξίδι όλο χαρά! :-) Με πολλές στάσεις και αξιοθέατα! Να μαστε καλά, τον επόμενο μήνα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: