Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Γενέθλια!

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου! Όμως πιστέψτε με, στις 3/12 που μας πέρασε ένιωσα τόσο μα τόσο μοναδική, πέρα για πέρα σημαντική, πάρα πολύ συγκινημένη και περίφανη! Ήταν τα 5 μου χρόνια απο το χειρουργείο! Ήταν εκείνα τα πραγματικά μου γενέθλια. Γιατί 3/12/2012 θα είναι στη ζωή μου, για πάντα ΜΙΑ ΦΟΡΑ! Γενέθλια έχεις κάθε χρόνο, αλλά μια επέτειο πενταετίας χωρίς να ακούσεις τη λέξη "Καρκίνος" "υποτροπή" "κακοήθεια" είναι BIG DEAL!

Σε πίσμα λοιπόν όλων των "κακών" εγώ είμαι εδώ! Πέντα χρόνια μετά! Είμαι εδώ, ετών 32 πια! Είμαι εδώ, δυνατή, υγειής, με μακρύ σκούρο μαλλί, με κόκκινα-γιορτινά νύχια, με (μόλις) 55 κιλά! Πρηξίματα τέλος, φάρμακα τέλος, περίοδος ΝΑΙ, ποδήλατο ΝΑΙ, βόλτες ΝΑΙ, ξενύχτια ΝΑΙ, παρέες ΝΑΙΙΙΙΙΙ!

Όλα λοιπόν είναι εδώ, ξανά! Οκ, δεν θα πω ψέματα, δεν είναι όλα όπως πριν, είναι ίδια αλλά και διαφορετικά μαζί...αλλά πειράζει; Νομίζω δεν πειράζει και τόσο...τι λέτε; 

4 σχόλια:

Roadartist είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΖΟΥΜΕ...
Τα κεφαλαία ήταν επειδή στα φώναζα :)
Ευχές για ότι καλύτερο μικρή μου, πολλά χρόνια γεμάτα ευτυχία, αγάπη, υγεία και ομορφιά, φιλιάαααααααααα!!

Sweet December είπε...

για Roadartist

Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Σε ευχαριστώ πολύ που δεν με ξεχνάς και περνάς! Ανταποδίδω τις ευχές και σε φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

xronia polla mikri mou!!!!!xairomai pou teleioses k ola phgan kt eyxhn!perimenw k egw se ena xrono teleionw epitelous. ta sixathika ta farmaka k tis exetaseis!panta ygeia k kalh k eylogimeni xronia me aisiodoxia gia to mellon.

Sweet December είπε...

για Ανώνυμος

Να μου είσαι καλά! καλή χρονιά!θα τελειώσεις και εσύ με το καλό, πιο γρήγορα θα γίνει απο όσο πιστεύεις!φιλάκια πολλά! είμαι εδώ ότι χρειαστείς!