Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Η απόξεση

έγινε, όπως ήταν προγραμματισμένη χθες στη 13.00. Με συνοπτικές διαδικασίες και ευτυχώς δεν κατάλαβα τίποτα. Η μέθη είναι ουσιαστικά ολική αναισθησία αφού δεν νιώθεις τίποτα. Κοντά μου είχα δυο φίλες τη "Σ" (βεβαίως-βεβαίως) και τη "Β". Την ξαδέρφη μου και τη μαμά μου, μαζί με τη θεία μου. Κοινώς "πολύ λαό", εγώ τους είπα πως δεν ήταν ανάγκη να έρθουν αλλά όλες επέμεναν...βέβαια όλο αυτό είχε το καλό του, πέρασε η ώρα γρήγορα, πάντα περνάει όταν έχεις παρέα αγαπημένα σου πρόσωπα, έτσι δεν είναι;
Ευτυχώς δεν πονάω πουθενά, είχα λίγη, πολύ λίγη αιμμοραγία χθες και σήμερα είμαι σαφώς καλύτερα. Χθες δεν μπορούσα να κοιμηθώ όταν επέστρεψα το απόγευμα απο την κλινική, και ήρθε η "Σ" για παρέα και είδαμε τρεις ταινίες...Το χθεσινό σκηνικό θύμιζε πολύ τον κρύο εκείνο χειμώνα των χημειοθεραπειών, μόνο που αυτή τη φορά δεν είμαι πρισμένη, τα μαλλιά μου είναι μακριά και πυκνά, δεν έχω την μαστεκτομή, και το κυριότερο...δεν έχω εκείνη τη "βαθειά στεναχώρια" της όλης κατάστασης που με πλάκωνε στο στήθος. Ναι, η καρδιά μου είναι ξαλαφρωμένη. Δεν ξέρω πως, αλλά τον βρήκε τον τρόπο της και ανάσανε αρκετά. Το μόνο τωρα που περιμένω είναι τα αποτελέσματα της ιστολογικής που βγαίνουν ή αύριο ή μεθαύριο....για να δούμε....προς το παρόν δεν έχω αγωνία, αύριο ποιος ξέρει; Επιλέγω να χαρώ όμως τη σημερινή μέρα!
φιλιά!

3 σχόλια:

Δακανάλη Μαρία είπε...

Καλημέρα!!
όλα θα πάνε καλά .. θα δεις...!!!
Είναι μάλλον η επαναφορά του κύκλου σου.
Λογικό να αγχώνεσαι αλλά είσαι ΔΥΝΑΤΗ περισσότερο από εμάς τους λιγότερο δυνατούς!!!

Όλα με καλή παρέα πάντα περνάνε πιο Ανώδυνα.
Σε φιλώ!! και μια αγκαλιά!! μόνο για Σένα σήμερα!!!

Ανώνυμος είπε...

Kαλησπέρα αγαπημένη μου φίλη!!
Ολα θα είναι περαστικα. Η αγάπη μας κ η σκέψη μας βοηθοί.
Οταν ξημέρωσε η μερα να μπω στο χειρουργείο πέρυσι για αφαίρεση κοκκιωμάτων πάνω στη τομή της μαστεκτομήςκ με το φόβο σταθερη παρέα..ο γιος μου ο μεγάλος μου είπε:''πονάνε ορέ τα παλληκάρια?''
Και εσυ είσαι παλικάρι φίλη μου!!
φιλιά κ2

Sweet December είπε...

για Μοναδική Τριανταφυλλιά

ΚΑΙ

για Κ2

σας ευχαριστώ φίλες μου για τις θετικές σας σκέψεις και το κουράγιο! φιλάκια πολλά, σήμερα είναι μια άλλη μέρα!ΟΛΑ ΚΑΛΑ!