Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Λίγο πριν φύγει ο Ιούλιος φεύγω εγώ

Φεύγω για μερικές μέρες, πάω να προλάβω το καλοκαίρι, να χαρώ τον ήλιο(με μέτρο...) και τη θάλασσα σε τρία νησιάααααα!
Θα επιστρέψω κάποια στιγμή απο βδομάδα!Είναι υπέροχα να μην κλείνεις εισητήριο επιστροφής, νιώθεις την ελευθερία στο μάξιμουμ! Κανείς δεν με σταματά, οι παραλίες με περιμένουνε, η παρέα με καλεί, οι ομορφιές των Σποράδων καρτερούν, και εγώ, με αυτό μου το ταξίδι θα έχω ικανοποιήσει την επιθυμία που μου γεννήθηκε τον Μάιο του 2008, τότε που ήταν όλα άχρωμα και νοσοκομειακά, τότε που έκανα ακόμη ακτινοθεραπεία στην Αθήνα. Εκείνο τον τριήμερο του Αγίου Πνεύματος στη Σκιάθο δεν έγινε ποτέ, όσο και αν το ήθελα, όσο και αν θα με αποφόρτιζε, όσο και αν είχα ενθουσιαστεί. Έμαθα όμως με τον καιρό, πως ακόμη και τα πιο απλά "θέλω" είναι να τα κυνηγάς και να τα παίρνεις στα χέρια σου! Μην αφήνετε τα "θέλω" σας στα χέρια των άλλων, είναι επικίνδυνο. Έτσι λοιπόν, αύριο σαλπάρω! Είναι ένα ταξίδι αναψυχής αλλά και εσωτερικής αναζήτησης...Είναι ένας "στόχος" που θα τον κρατώ στα χέρια μου, όταν επιστρέψω με το καλό!

Σας φιλώ! Δεν ξέρω κατα πόσο θα έχω σύνδεση εκεί που θα είμαι οπότε χαιρετώ προς το παρόν!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να περάσεις πολυ όμορφα! Να ξεκουραστείς (σωματικά και ψυχικά) και να γεμισεις μπαταρίες!

Φιλιά,
BRCA-1

( fortounata) είπε...

στο καλό,καλό ταξίδι.χαίρομαι τόσο πολύ για σένα.φιλιά και να περάσεις καλά.

Fri είπε...

Καλά να περάσεις!!!! Περιμένουμε αντυπώσεις και φωτογραφίες ;)

Sweet December είπε...

για BRCA-1

να σαι καλά φίλη μου!Ελπίζω να πηγαίνουν όλα "ρολόι" με τους διατατήρες! φιλάκια!

για fortunata

σ'ευχαριστώ!φιλιά πολλά!

για fri

thanksss! θα έχετε και εντυπώσεις μα και φωτο!φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

και βέβαια θέλουμε φωτο...να σε δούμε καποτε...σου εύχομαι να περάσεις τέλεια...να σαι πάντα γερή και δυνατή!

φιλια Χριστινα από Παρο..

(κανε και ένα πέρασμα απο Παρο....)