Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008

Here I am

I’m on my own, for the first time really on my own

Καλά όχι ακριβώς, έχω ξαναυπάρξει μόνη αλλά αυτή τη φορά η μοναξιά μου μετρά αλλιώς. Από την άλλη, όπως πολλές φορές μου λέτε…δε νοιώθω και τόσο μόνη αφού έχω εσάς.
Είναι περίεργη όμως η φετινή μοναξιά μου. Από τη μια με νοιάζει και από την άλλη δε με πειράζει και καθόλου. Βέβαια για να είμαι ειλικρινής πρέπει να σας πω ότι χθες το βράδυ βγήκα και πέρασα μια χαρά και το πρωί βγήκα και πέρασα μια χαρά. Άρα πόσο μόνη είμαι αφού πάντα φροντίζω να βρίσκομαι με συνομήλικες παρέες.
Ωστόσο τι είναι η μοναξιά; Ως γνωστόν κάποιος μπορεί να είναι περιτριγυρισμένος από κόσμο αλλά μόνος. Όμως το προτιμώ από το να είμαι μόνη κάπου. Από την άλλη έχω και μια έντονη ανάγκη (;) για απομόνωση στο καινούριο μου σπίτι. Όπως καταλάβατε και εγώ δε ξέρω τι θέλω αυτό τον καιρό, όλα είναι κάπως μπερδεμένα, κάπως πολλά μέσα στο μυαλό μου, η προσοχή μου είναι αρκετά διασπασμένη, αλλά πιστεύω δικαιολογούμαι…σε 2 μήνες κλείνω ένα χρόνο μετά το χειρουργείο. Ένα χρόνο Sweet December επίσης! Πως περνά ο καιρός, αρκεί να είμαστε καλά!

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

7 σχόλια:

neni είπε...

Καλώς σε βρήκα και εγώ καλή μου αφού βέβαια πρώτη εσύ ήρθες στο χωματόδρομο!
Δικός σου πια και ο δικός μου χωματόδρομος.
Χαίρομαι για αυτή την γνωριμία και αναρωτιέμαι ποιος σε έφερε στην γειτονιά μου;
Φιλιά πολλά και θα τα λέμε.

seniorita είπε...

καλησπέρα!
όμορφο μπλογκ,αληθινό!
πρέπει να είσαι πολύ δυνατή..
όλα θα πάνε καλά..

Theodora Papapanagiotou είπε...

να είσαι καλά και δυνατή! Ευχαριστώ που πέρασεσ και απο μένα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΧΕΙΜΩΝΑ και θα τα λέμε, όπως μέχρι τώρα εξάλλου.

Μη θορυβείσαι... η μελαγχολία είναι φυσική συνέπεια της μεταβατικής και άστατης εποχής. Φέτος το Φθινόπωρο βιάστηκε αρκετά.
:-)
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Sweet December είπε...

για neni

Να είσαι καλά!Και εγώ χάρηκα για τη γνωριμία.Ε...ποιός με έφερε, ο φίλος τον φίλο δε φέρνει πάντα;Φιλάκια


για seniorita

καλησπέρα!ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ,έτσι λέμε ;-)


για dorapap

Να σαι καλά...σερφάρω και εγώ ;-)


για Γλαρένια

Να σαι καλά!Τι αλλαγή καιρού είναι αυτή πια...!Αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

πραττεις πολυ σωστα που επιδιωκεις εξοδους με συνομοιληκες παρεες, εστω κι αν νιωθεις μονη αναμεσα τους...
ειναι κατι που συμβαινει οταν διανυουμε περιοδους εσωτερικης αναζητησης πιστευω.
χαιρομαι που σε γνωρισα και ηρθα στο e-σπιτι σου, να διαβασω τις σκεψεις σου, να μαθω για σενα...
να συνεχισεις με δυναμη κι ολα θα πανε καλα : ))

Sweet December είπε...

για una mama και οχι μονο

Να σαι καλά που πέρασες!Προσπαθώ και παραμένω αισιόδοξη παρόλες τις δυσκολίες...Η ζωή δεν είναι εύκολη και αυτό είναι το μόνο σίγουρο...ΦΙΛΙΑ