Τετάρτη 12 Μαρτίου 2008

Λάβε θέση για να πάρεις πάλι την πρωτιά!

Μελαγχόλησες, νιώθεις πεταμένος
Μες στην πόλη σου σα ξένος, βρε παιδί μου αμάν
Στην καρδιά βάλε πατίνια και δυό ρουλεμάν

Φύλλο και φτερό, στο μυαλό σου χιόνι
που τη σκέψη σου παγώνει, βρε παιδί μου αμάν
Στην καρδιά βάλε πατίνια και δυό ρουλεμάν

Βάλε στο μαγνητόφωνο τραγούδια που γουστάρεις
Σκέψου την ώρα, τη στιγμή που τη ρεβάνς θα πάρεις
Σκέψου κορίτσια και γιορτές και πράμα που σαλεύει
κι ένα
παιδί που μοναχό το δρόμο του γυρεύει

Κάτι άστραψε, κάτι σα φλασάκι
Σα πικ νικ μες στο δασάκι, μιά γλυκιά φωτιά
Λάβε θέση για να πάρεις πάλι την πρωτιά

Σα να δρόσισε, έρχεται βροχούλα
και μιά άνοιξη νυφούλα, βρε παιδί μου αμάν
Στην καρδιά βάλε πατίνια και δυό ρουλεμάν

Βάλε στο μαγνητόφωνο τραγούδια που γουστάρεις
Σκέψου την ώρα, τη στιγμή που τη ρεβάνς θα πάρεις
Σκέψου κορίτσια και γιορτές και πράμα που σαλεύει
κι ένα παιδί που μοναχό το δρόμο του γυρεύει


Είναι το τραγούδι που ακούω συχνά αυτό το καιρό και συγκινούμαι.

Συγκινούμαι για "το χιόνι (της κάσκας) που τη σκέψη μου παγώνει" για τη γλύκα της "φωτιάς" κάπου στην ερημιά, φωτιά που ίσως ζεστάνει τελικά την καρδούλα μου. Για τη "βροχούλα" που μπορεί να ξεπλύνει όλη μου τη στεναχώρια και να καθαρίσει τις πληγές μου. Για την "άνοιξη" τη "νυφούλα" που τελικά έρχεται, και με φέρνει πιο κοντά στη δική μου Ανάσταση. Για τις "γιορτές" και τα "κορίτσια" και το "πράμα που σαλεύει". Και αν τότε ήταν το μαγνητόφωνο, και τώρα έιναι το CD player και το Mp3, καθόλου δεν πειράζει. Δεν αλλάζει κάτι, η χαρά είναι η ίδια όσο γύρω μας υπάρχουν άτομα που χαίρονται τη ζωή! Περιμένω να πάρω τη ρεβάνς, περιμένω και εγώ τη σειρά μου, και ευτυχώς έχω πολύ υπομονή! Δε μπορεί, για μας που ταλαιπώρησε η ζωή, δε θα έχει φυλάξει και κάτι καλό;;

Σήμερα που «γιορτάζω» (γιατί έτσι αποφάσισα, πέρα από κάθε ημερομηνία!) σας δίνω πολλές ευχές και βάζω σε τούτο το ποστ χρώματα!
Μακάρι να παραβρίσκεστε περισσότερο σε γιορτές και χαρές παρά σε λύπες!Ακόμη και στις γιορτές των άλλων, να είστε εκεί. Οι καλοί φίλοι στη χαρά φαίνονται! Μη παραμερίζετε τις χαρές των άλλων, χαμηλώστε την έπαρσή σας και βάλτε λίγη απο τη χαρά τους κρυφά στην τσέπη, για τη δική σας ψυχή. Δείτε τον κόσμο με μια ματιά διπλής αισιοδοξίας και "λάβετε θέση για να πάρετε την πρωτιά". Να χαίρεστε που είστε εκεί έξω υγιείς, και ας πήζετε σε δρόμους με κίνηση, ας κόβεται το ρεύμα, ας γκρινιάζετε για τα σκουπίδια και τη φασαρία του διπλανού. Η ζωή έτσι είναι, έχει θόρυβο κίνηση, συγκίνηση, αισιοδοξία, μαύρες μέρες, γκρίζο ουρανό αλλά και μια καταγάλανη θάλασσα και πολλά, πάρα πολλά συναισθήματα! Να θυμάστε πάντα ότι δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι που ζούνε με λιγότερα αγαθά απο εσάς, με λιγότερους ανθρώπους δίπλα τους, με ελάχιστα ψυχικά αποθέματα και όμως συνεχίζουν να ζουν με αξιοπρέπεια! Αυτό πρέπει να σας κάνει όχι υπερόπτες αλλά αισιόδοξους σε κάθε βήμα σας!
Υ.Γ: Μαζί με τις ευχές μου στέλνω και αγκαλιές για τον καθένα σας ξεχωριστά!

11 σχόλια:

Μαργαρίτα είπε...

Ωωωωωωω!!!!!
Τι υπέροχη αναρτηση είναι αυτή!!
Κρύβει τα χρώματα της Άνοιξης και
της χαράς τραγούδια!!!

ΜΠΡΑΒΟ sweety μου!!
Μια λοιπόν και σήμερα "γιορτάζεις"
εύχομαι η Άνοιξη να κατοικεί για
πάντα στην καρδιά σου !!!
Αισιόδοξη και δυνατότερη από ποτέ
να κλείνεις το μάτι στη ΖΩΗ ;)

Φιλιά και αγκαλιές***

Εξύμνoς είπε...

Χρονια πολλα χρονια πολλα χρονια πολλα!!!!

Το κοματι λεγεται φλασακι... καπως ετσι σε βλεπω... ξαφνικα λαμπεις παντου!!! ΤΣΑΦ!!!Ετσι φωτιζεις ολο τον κοσμο κουκλιτσα!! Καλο σου βραδυ!!

Sweet December είπε...

για μαργαρίτα

Ανοίγω πόρτες το πρωί, κλείνω το μάτι στη ΖΩΗ! ;-)


για eximnos

Το ξέρω ότι είναι το φλασάκι!Λες να φώτισα και τη δική σας γειτονιά ;-)
Φιλιαααά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τσουνάμι αισιοδοξίας, ελπίδας, δύναμης και χαμόγελου τουτη σου η ανάρτηση.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Roadartist είπε...

πο πο............
τελικά sweety η βόλτα μου απο το χωρο σου ειναι απιστευτα ψυχοθεραπευτική!!! .. Εισαι απιστευτο άτομο :)

"Περιμένω να πάρω τη ρεβάνς, περιμένω και εγώ τη σειρά μου, και ευτυχώς έχω πολύ υπομονή! Δε μπορεί, για μας που ταλαιπώρησε η ζωή, δε θα έχει φυλάξει και κάτι καλό;;"

Η απάντηση : ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ :) Πολλά σου επιφυλάσσει.. τα καλύτερα!!

Σε ευχαριστώ απο τη καρδιά μου για το σημερινό ποστ σου. Μου έδωσες απίστευτη δύναμη και χαρά.
Φιλί γλυκό.

Sweet December είπε...

γισ Γλαρένια

Βάλαμε φωτιά στα φρένα και γκάζι στην αισιοδοξία!

γισ roadartist

Χαίρομαι που βοήθησα!Να είσαι καλά φιλενάδα!!Πάντα γερή και μάχιμη!

Sweet and bitter είπε...

Χρόνια πολλάαααααα! Και καλάαααααααα!

Έχει δίκιο η Roadartist! Όσα γράφεις είναι απίστευτα ψυχοθεραπευτικά!

Και μου αρέσει πολύ που ξαναβλέπεις τη φωτεινή πλευρά της ζωής! Το μεταφέρεις κιόλας σε όσους σε διαβάζουμε! :)

Φιλιά και 4 αγκαλιές!

Donnaliza είπε...

Σε ευχαριστω μικρη μου για αυτο το υπεροχο ποστ- χαστουκι στην περιφερομενη καιρο τωρα μιζερια μου.

Φιλια.

faraona είπε...

Μπραβο σου κοπελα μου.
Κανονικα, αν σ ειχα μπροστα μου θα υποκλινομουν,τωρα λεω ενα μεγαλο ευχαριστω και ξανα ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

nikiplos είπε...

Sweet December, να είσαι καλά!!! Το πόστ σου είναι διδακτικό για πολλούς από εμάς που ξεχνιόμαστε με το γκρίζο της καθημερινότητας και αγνοούμε όλα τα χρώματα που (σε πείσμα του γκρίζου) εννοούν να συνεχίσουν να μας περιβάλλουν...

Σου εύχομαι χρόνια πολλά και σύντομα να πάρεις τη ρεβάνς... (Ετσι αυτά τα φλας ανάβουν και φωτίζουν τη ζωή μας...)

Φιλιά!

Sweet December είπε...

για sweet & bitter

Είναι ωραία να ξέρω ότι πέρα από τη δική μου ψυχοθεραπεία καταφέρνω και τη δική σας από εδώ και με λίγες λέξεις!

Φιλιά!


για donnaliza

Αχ,διώξε τη μιζέρια όσο μπορείς πιο μακρυά!!!Και κάντο όσο πιο νωρίς μπορείς!


για Faraona

Σ'ευχαριστώ!Ένα μπράβο από καρδιάς κάνει για 1.000.000 υποκλίσεις άρα με κάλυψες :-Ρ


για Nikiplos

Να σαι καλά! Ελπίζω το καλοκαίρι να ξεκουραστώ και να πάρω τη ρεβανς...