Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

Αποκαλόκαιρο...


 
Και φέτος κύλησε όμορφα  το καλοκαίρι, με ένα παιδικό χέρι στον ώμο και εμένα να του δείχνω τον κόσμο....


Αλλά και με νέες παρέες και νέες συνήθειες. 

Είχα και φέτος θάλασσες και το αγαπημένο μου νησί του Ιονίου στο πρόγραμμα... Με λίγα παραπάνω κιλά (αισίως 60 αλλά λόγω θάλασσας λιγάκι γυμνασμένα) αλλά εμμηνόπαυση και μη συστηματική γυμναστική και απλά 3 κιλά επάνω, νομίζω είμαι μια χαρά :-D Και όντως παράπονο δεν έχω. Αλλά πρέπει να ξανα ξεκινήσω συστηματική γυμναστική!!!! 

Έχω σταματήσει το τακτικό γράψιμο γιατί έγραφα πολύ για άλλες περιπτώσεις, για παράδειγμα έχω ξαναπεί πως ασχολούμαι με δεύτερη σχολή η οποία παίρνει αρκετό από τον "ελεύθερο" χρόνο μου. Κάπως έτσι χαθήκαμε συν το ότι η ζωή πάντα μας τραβάει από το μανίκι να αφήσουμε το παρελθόν και να αγκαλιάσουμε το μέλλον. 

Βέβαια χωρίς το παρελθόν μας δεν θα είχαμε αυτό το μέλλον οπότε κάπου εδώ σταματάει το argument.

Έχω κάνει το εμβόλιο, φαντάζομαι κάποιοι θα αναρωτηθήκατε για εμένα. Όλοι οι γιατροί μου ήταν υπέρ οπότε δεν έχασα την ευκαιρία... ΑΛΛΑ προσέχω πολύ από τον ιό. Το πέρασε μια φίλη μου και ΟΧΙ δεν είναι κάτι απλό...χωρίς να σημαίνει πως όσοι το περάσατε κινδυνεύετε από κάτι, καμία σχέση αλλά... είμαι σίγουρη προστατευτήκατε. 

Αυτό το φθινόπωρο δεν μελαγχόλησα καθόλου για το καλοκαίρι που έφυγε. Έχω πολλά σχέδια στο μυαλό μου για αυτή τη σχολική χρονιά και κατάλαβα πως όταν έχεις σχέδια (βγουν δε βγουν) σε κάνει να πηγαίνεις παραπέρα και πιο πέρα τη ζωή. Φοβερή αίσθηση τα όνειρα και τα σχέδια, σε γεμίζουν χαρά για το αύριο. 

Έχω λοιπόν μικρούς και μεγάλους στόχους! Θα πάρω το πτυχίο και θα μου φύγει μια μεγάλη έννοια! 

Κυριακή σήμερα και μάλλον θα είναι το τελευταίο μπάνιο του καλοκαιριού 2021...

Θα αφεθώ στη μαγεία του νερού που όλες τις αισθήσεις αγκαλιάζει, θα κολυμπήσω κάπου μόνη, μια κουκίδα από ψηλά μέσα στο μεγαλείο της φύσης και θα κάνω μια ευχή, και του χρόνου γεροί, και του χρόνου στη θάλασσα με καλή διάθεση, με αισιοδοξία και με όνειρα!

***Θα προσπαθήσω αυτόν τον χειμώνα να σας γράφω πιο συχνά! Το έχουμε όλοι ανάγκη!

Σας φιλώ, covid-free <3 




7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ επιτέλους νέα από το κορίτσι της καρδιάς μας!!!

Katerina είπε...

<3

Unknown είπε...

♥️🌺
Κ2

Unknown είπε...

❤️❤️❤️

Ανώνυμος είπε...

❤️❤️❤️

Ανώνυμος είπε...

Κορίτσι μου εισαι εμπνευση για πολλές από εμάς .Να είσαι πάντα καλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

🌸🌸Πέρασα να σου ευχηθώ καλές γιορτές με υγεία και όλα τα καλά στο σπίτι σου🌸🌸