Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2021

Καλή χρονιά!

 Merry everything and happy all! 

Μάλλον όλους μας κούρασε αυτό το 2020... να και μια χρονιά που όλοι θέλαμε να περάσει. Όλους μας επηρέασε.. μας έφερε τα πάνω κάτω και άλλαξε την καθημερινότητά μας!

Όταν είχαν αρρωστήσει το 2007 δεν φανταζόμουν με τίποτα πως η ζωή μπορεί να αλλάξει για τόσους πολλούς ανθρώπους ταυτόχρονα! Κι όμως... εκείνα τα χρόνια των θεραπειών και χειρουργείων είχα δει τη ζωή μου να παίρνει τρελή τροχιά. Τα πάνω κάτω από τη μια στιγμή στην άλλη αλλά να...όχι ότι τα ξέχασα αλλά τα προσπέρασα... μέχρι που ήρθε το 2020 και μας πέταξε όλους σε άλλη τελείως τροχιά. 

Δολοφονικός ιός... covid 19. Ήρθε για να μείνει, για να στείλει ανθρώπους σε νοσοκομεία και στον άλλο κόσμο. Η κοινή γνώμη, εγώ και εσύ επίσης παγωμένοι, αποσβολωμένοι να χάνουμε τη ζωή μας (εγώ για 2η φορά). 

Το 2020 μας δίδαξε απίστευτα πράγματα! Πράγματα που δεν υπάρχουν σε βιβλία, πράγματα πέρα για πέρα αληθινά για τους περισσότερους! Αν δεν έχεις αρρωστήσει ή περάσει δύσκολα, τότε σίγουρα δεν έχεις σκεφτεί ούτε τα μισά από αυτά τα ζητήματα για τη ζωή... 

Μαθαίνεις την αξία της αγκαλιάς και των αγαπημένων προσώπων. Μαθαίνεις πως είναι να ζεις με τον φόβο του αν θα ζήσεις ή θα πεθάνεις. Μαθαίνεις τι είναι ο φόβος; Μπορείς να τον καταπολεμήσεις και να σταθείς παλικαρίσια μπροστά στην απειλή του θανάτου; Μαθαίνεις τι είναι η απειλή θανάτου... συνεχίζεις να ονειρεύεσαι όταν νιώθεις ότι σταδιακά χάνεις τη ζωή που όριζες ως χθες; 

Αν δεις το 2020 ως δίδαγμα, ως μια κίνηση σταλμένη απ το πουθενά (ή όχι) για να σε αφυπνίσει τότε κέρδισες και αυτή τη χρονιά...

Πρέπει να μάθεις πως καμία χρονιά δεν πάει χαμένη από κανέναν ιό. Όσο ζεις είναι δικές σου οι μέρες και η ζωή σου θα σου ανήκει πάντα, και το επόμενο βήμα κοίτα να είναι δικό σου. Ο καιρός δεν πάει χαμένος γιατί ζεις, δημιουργείς και από τη γωνίτσα του σπιτιού σου και να το ναι, κάνεις και σχέδια. Το καλοκαίρι μετά την καραντίνα του Μαρτίου μας "χαρίστηκε" μην μου πεις ότι δεν πέρασες καλά! 

Η ζωή μας δεν θα είναι πάντα ένας ιός, αλλά μέσα από τον ιό μάθαμε τη σημασία που έχει να μπορείς να νιώθεις ασφαλής. Την ασφάλεια φίλε την χάσανε πολλοί καρκινοπαθείς και άλλοι τόσοι που περνάνε χρόνια νοσήματα. Αρκετοί ευτυχώς αποφάσισαν να δούνε το μέλλον θετικά αλλά εξακολουθούν να παίρνουν τις ημέρες μια-μια. 

 Μάθε να παίρνεις τη ζωή όπως έρχεται! Σήμερα, τώρα είναι η ευκαιρία! Μετέτρεψε την πανδημία σε ευκαιρία για να μάθεις όσα δεν σου έμαθαν ποτέ στα σχολεία. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΣΤΗ ΖΩΗ. Η υγεία πρωτίστως αλλά ούτε τα λεφτά, ούτε οι συγγενείς μα ούτε και οι φίλοι δεν είναι δεδομένα. Το χαλάκι της ζωής μας πολύ εύκολα τραβιέται και τις περισσότερες φορές δεν φταίμε καθόλου γι αυτό. 

Κλείνοντας το 2020 θα σου πω για εμένα προσωπικά...Το 2020 έγινα 40 ετών, αστρονομικό νούμερο για εμένα που το 2007 ήμουν 27 και με καρκίνο 3 grade. Τα κατάφερα να φτάσω λοιπόν ως εδώ...μέσα από περιπέτειες πότε μεγάλες πότε μικρές και μια ψυχολογία που να κρέμεται σε μια κλωστή. Οπότε το 2020 ήταν ο προσωπικός μου θρίαμβος αν και δεν νιώθω καθόλου 40αρα. Το 2020 ξανα έμαθα πολλά για τους ανθρώπους μέσω του covid, το μόνο σίγουρο, ακόμα μαθαίνω...Το 2020 τελείωσα την πτυχιακή μου και αισίως θα πάρω το πτυχίο από την δεύτερη σχολή μου το 2021. Το 2020 έμαθα να εργάζομαι μέσω τηλεκπαίδευσης. Το 2020 μπήκα στον χώρο της διαφήμισης (κείμενα) δειλά δειλά. Το 2020 γνώρισα και νέους φίλους. Το 2020 ήρθα πιο κοντά με κάποιους παλιούς μου φίλους. Το 2020 συγχώρεσα φίλους και έκλεισα κάποιους "λογαριασμούς". Το 2020, λίγο πριν την εκπνοή του έμεινα για ένα μήνα καραντίνας στο νέο μου σπίτι.  

Η ζωή μου δεν σταμάτησε ποτέ, ούτε σε συνθήκες καραντίνας. Περπατούσα και έκανα κάποιες επιμορφώσεις, έβγαινα στο φως, τότε ήταν Άνοιξη τώρα είναι ένας μεταμφιεσμένος χειμώνας. 

Έχω μια χαρά... η χαρά φίλε μαθαίνεται, μέρα με τη μέρα. Έχω τη χαρά να ανακαλύψω νέες θάλασσες και να κατακτήσω κορυφές. Έχω στόχους, βλέπω κάθε βράδυ ένα όνειρο. Ονειρεύομαι με μάτια ανοιχτά. Όλα αυτά είναι πραγματάκια που μπορεί ο καθένας να καλλιεργήσει μέσα του, ψάξε λίγο μέσα σου και θα δεις...

Η ζωή είτε με παρέα εκεί έξω είτε λιγάκι μόνος εδώ μέσα είναι όμορφη, είναι ο ήλιος το πρωί και ο ήχος της βροχής το βράδυ! Όλα είναι στο πρόγραμμα... και τα δύσκολα και τα εύκολα. Μάθε λοιπόν να μην τα παρατάς και να μην επιμένεις στην παλιά σου ζωή αν απόψε δεν μπορείς να τη ζήσεις... Δέξου πως φέτος είναι διαφορετικά, και θα δεις πως θα νιώσεις ήδη καλύτερα. Το να αποδέχεσαι μια κατάσταση δεν σημαίνει ότι τα παρατάς αλλά ότι έχεις την εξυπνάδα να προσαρμόζεσαι! Κάντο... γιατί αν δεν το κάνεις τότε χάνεις την ίδια τη ζωή!

Σε φιλώ και σε αγκαλιάζω όπως χρόνια τώρα κάθε που περνάς!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με περισσότερα χαμόγελα έστω και κάτω από τη μάσκα. Να χαμογελάτε γιατί αυτό φαίνεται στα μάτια, να αλλάζετε τον τόνο της φωνής σας γιατί αυτό ακούγεται! Να αγαπάτε...αυτό ζεσταίνει τις καρδιές!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πόσο με συγκινούν τα λόγια σου.... Πόση σοφία κρύβουν.... Σου εύχομαι ολόψυχα Καλή Χρονιά!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤