Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Καλή Χρονιά!

Σήμερα ξύπνησα αργά, γιατί εχθές την αλλαγή του χρόνου την γιορτάσαμε ως τις 3.00. Την ώρα που χουζούρευα κάτω απο το παπλωματάκι μου, μην έχοντας καλά καλά ανοίξει τα μάτια μου, προσπάθησα να θυμηθώ τα συναισθήματα της πρώτης Πρωτοχρονιάς που ξύπνησα χειρουργημένη. Τι ένιωθα, τι σκεφτόμουν; Σας πληροφορώ πως τίποτα δεν μου ήρθε στο μυαλό, εκεί στη ζεστασιά του κρεβατιού μου! Σίγουρα κάτι θα σκεφτόμουν, δεν μπορεί...αλλά τίποτα δεν ήρθε αστραπιαία στο μυαλό μου. Πρέπει να σκεφτώ πολύ, πολύ για να θυμηθώ τα συναισθήματα και τα "λόγια" τότε μέσα στο κεφάλι μου. Και απλά περάσανε 6 χρόνια...θα μου πεις "απλά" το λες εσύ; Και δίκιο θα έχεις. Πάντως πιστεύω πέρα απο κάθε αγωνία για το αν θα είμαι καλά, εκείνη την Πρωτοχρονιά του 2008 αυτό που με έτρωγε ήταν να περάσω γενικώς εκείνες τις μέρες καλά γιατί στις 3 Ιανουαρίου με περίμενε η δεύτερη χμθ. Και πάντα μεταξύ των χμθ ήθελα να περνάω όμορφα τον καιρό μου. Έτσι τίνω να πώ πως αυτό που με απασχολούσε πιο πολύ ήταν να περνάω χρόνο με την τότε παρέα μου, να νιώθω μια απο αυτές και όχι μια άρρωστη. Γενικά τα περισσότερα νεύρα που είχα εκείνη την περίοδο ήταν για το "αν θα βγούμε,  αν θα πάμε στη θάλασσα, αν θα βρεθούμε, αν θα δούμε ταινία, αν θα κοιμηθούμε παρέα κτλπ". Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ έτσι το βίωσα...Με ερωτήσεις, με υποσχέσεις και με προσδοκίες μεγάλες! Πέρασαν όμως αυτά, και έχω ηρεμήσει. Η αλήθεια είναι πως και οι χμθ σου φέρνουν ένταση αλλά και η διακοπή περιόδου...! Anyway που λένε οι Αγγλομαθείς! Όλα αυτά πλέον δεν έχουν καμία σημασία μάλλον!
Τι να σας ευχηθώ για το 2014;;; Χθες διάβασα πως "Ευτυχία είναι η αγάπη! Τέλος!". Να σε αγαπούν και να αγαπάς! Να μην προσπερνάς την αγάπη όταν την βλέπεις, να την υπολογίζεις ως το πιο ακριβό αγαθό που συναντάς στον δρόμο σου! Η αγάπη δεν έχει αντάλλαγμα, δεν μπορείς να τη βάλεις σε βιτρίνα, ίσως γι αυτό είναι σπάνια. Όσο μεγαλώνουμε ευχόμαστε για πράγματα που δεν έχουν τιμή, όσο μεγαλώνουμε οι ευχές μας, αυτά που θέλουμε να αποκτήσουμε δεν πουλιούνται στα μαγαζιά!Έτσι γίνεται όταν παύεις να είσαι παιδί, όταν απο έφηβος γίνεσαι γυναίκα ή άνδρας. Η αγάπη! Να μην την παίρνετε σαν δεδομένη αλλά να φροντίζεται καθημερινά για να είναι δεδομένη. Φέτος, 2 άνθρωποι μου είπαν "Σ'αγαπώ" στις δύσκολες οικονομικά μέρες μας είναι το πιο απλό δώρο αλλά τεράστιο συνάμα! Γιατί οι άνθρωποι δεν το λένε πια; Σκήρυναν οι καρδιές του κόσμου μέσα στο χάος της κρίσης; Χάθηκαν οι ρομαντικοί άνθρωποι; Μα μόνο με την αγάπη θα σωθεί αυτός ο κόσμος! Το έχετε σκεφτεί;;; Μόνο με την αγάπη! Κι όλα να χαθούν αύριο, την αγάπη στις καρδιές μας δεν μπορεί κανείς να μας την πάρει.
Η αγάπη που είδα χθες στα μάτια της 17 μηνών ανηψιάς μου όταν με φώναζε να παίξουμε δεν συγκρίνεται με τίποτα. Τα "Σ'αγαπώ" που άκουσα απο δύο φίλες, είναι κι αυτά ασυναγώνιστα! Μέσα στα δώρα μου για τις γιορτές ήταν και το "Σε ευχαριστώ που με αγαπάς". Όταν κάποιοι άνθρωποι εκφράζονται έτσι προς εσένα, ε τότε τι να πεις; Τότε λες πως κάτι έχω κάνει σε αυτόν τον κόσμο αν και η ζωή δεν μου τα έφερε όπως τα ήθελα αλλά κάτι έχω αφήσει στις καρδιές του κόσμου γύρω μου! Κάτι, κάτι, δεν μπορεί! Και κάτι πήρα απο τους ανθρώπους γύρω μου, απο τις ευαίσθητες ψυχές τουτης της γης! Πηρα αγάπη και ενδιαφέρον που με βοήθησαν να βγω νικήτρια σε όλο αυτό!
Αγαπάτε Αλλήλους! Μόνο αυτό!
Θα ευχηθώ υγεία και μια γεμάτη καρδιά! Μια αγκαλιά μεγάλη για να χωράει πολλούς αγαπημένους! Να είναι το 2014 μια καλή χρονιά! Δεκέμβρη του 2007 ξεκινήσαμε και να που φτάσαμε παρέα!!!!Σας σκέφτομαι όλους με όμορφα συναισθήματα, είστε κάπου εκεί έξω, ζείτε την καθημερινότητά σας και δεν ξεχνάτε να περνάτε και απο δω! φιλιά πολλά! Όσο σας το επιτρέπει η ζωή (γιατί και αυτή κάνει πολλές φορές τα δικά της) γεμίστε τις επόμενες 365 σελίδες με ομορφιές!!!!




  

Δεν υπάρχουν σχόλια: