Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

καλοκαιρινοί ρυθμοί

και εγώ ετοιμάζομαι να φύγω...θα λείψω 10 μέρες στην Ευρώπη...Ιταλία-Ελβετία-Γαλλία

χθες γράφοντας ένα μαιλ σε μια φίλη αισθάνθηκα τυχερή. Μα γιατί οι άνθρωποι δεν βλέπουμε το ποτήρι μισογεμάτο αλλά μισοάδειο;;;;Γκρίνιαζα γιατί έπεσε το βάρος της οργάνωσης σε εμένα και ξαφνικά γέλασα, και σκέφτηκα, μα πόσο αχάριστη είμαι; Κάποτε δεν είχα παρέα για να πάω ένα τέτοιο ταξίδι, ή δεν είχα την οικονομική άνεση, καθώς με την αρρώστια μου είχα μείνει πίσω σε πολλά! Γέλασα με τον εαυτό μου...και φυσικά και είδα το ποτήρι μισογεμάτο. Τώρα είναι η ευκαιρία μου, τώρα θα πάω!

Τελικά στη ζωή έχω αρχίσει να πιστεύω πως υπάρχουν κ ευχές που βγαίνουν αληθινές, απλά εμείς τις προσπερνάμε. Πολλές φορές ούσα άρρωστη ή με θεραπείες σκεφτόμουν ένα ταξίδι. Να το λοιπόν, ήρθε! Γιατί λοιπόν να μην δω πως πραγματοποιείται η ευχή μου; Ε λοιπόν θα το δω, οι ευχές φίλοι μου, είναι και τα μικρά πραγματάκια που βάζεις στο μυαλό σου...δεν είναι πάντα τα "μεγάλα" και στο χέρι μας είναι, να γεμίσουμε ικανοποίηση και χαρά, πως ναι, πραγματοποιούνται οι ευχές μας, αρκεί να θυμόμαστε τι έχουμε ευχηθεί και να μην περνάμε επιφανειακά τα ωραία της ζωής και να απασχολούμαστε μόνο με τα άσχημα! πολλά φιλιά, αν δεν σας ξαναγράψω άμμεσα, ραντεβού τέλη του μήνα, για φωτο και ρεπορταζ! να μου είστε όλοι καλά, για όσους κάνουν τώρα θεραπείες κουράγιο και δύναμη, δείτε εμένα..θα έρθει η στιγμή και για το δικό σας ταξίδι ;-)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Nα περασεις υπεροχα καλη μου!
Χαιρομαι που ενα ονειρο σου πραγματοποιειται!!
Το αξιζεις κ με το παραπανω!
Αναμενουμε το ''ρεπορταζ'':
Πολλα φιλια!

Δακανάλη Μαρία είπε...

Καλησπέρα !!!
Να περάσεις όμορφα στο ταξίδι σου!!!
Και πάντα να βλέπεις το ποτήρι μισογεμάτο!!!!
Είναι οι μικρές στιγμές που μας κάνουν να νιώθουμε ότι αυτές οι μικρές στιγμές αξίζουν περισσότερο!!!
Ζήσε τη στιγμή ετούτη!!!
Το ταξίδι που πάντα ήθελες να κάνεις!!!και θα δεις ότι θα είναι ένα από τα πιο όμορφα ταξίδια που έχεις πάει.... γιατί πρώτον το οργάνωσες εσύ και δεύτερον θα είσαι εκεί ψυχή και σώμα να νιώσεις τη μαγεία που έχουν τα ταξίδια όταν τα οργανώνεις με συντροφιά καλούς φίλους!!! φίλους καρδιακούς!!! Να περάσεις όμορφα καλό ταξίδι και πάντα να χαμογελάς!

νοσταλγια.............. είπε...

kοριτσακι κοιτα να περασεις τελεια!!!!!!!!!!!!!!!!να γευτεις τα παντα και να γυρισεις πισω ανανεωμενη,να μας πεις τις εμπειρειες σου.να μας ταξιδεψεις στην καθε βολτα σου στο απεραντο ουρανο στις μυρωδιες τις καθε πολης..στα σοκακια και στα δαση..στο φεγγαρι κ στα αστερια........μακαρι να ζουσα αυτο το ταξιδι θα περιμενω να γυρισεις για να μας ταξιδεψεις το εχω τοσο πολυ αναγκη.....σ'ευχαριστω για την συντροφια που μου κανεις.καλες διακοπες

sundy είπε...

Εύχομαι πάντα τα καλύτερα!
φιλιά