Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Απόψε

κοιμάμαι τελευταίο βράδυ στο εργένικο και νησιώτικό μου σπίτι.

Πήγαμε με τους φίλους μου για φαγητό. Στο δρόμο του γυρισμού, καλοκαιράκι απόψε, ανοιχτά παράθυρα, αστέρια στον ουρανό και τέσσερα νέα παιδιά στο αυτοκίνητο ακούγαμε μουσική δυνατά. Ακούσαμε και ένα τραγούδι που έπαιζε πολύ το 2007. Συγκινήθηκα...μετά απο εκείνο το καλοκαίρι είμαι εδώ. Η ζωή με αξίωσε να δω και άλλα νησιά, να είμαι ζωντανή και καλά. Με ποιον άλλο να το μοιραστώ αυτό παρά με εσάς; Είμαι εδώ φίλοι μου, χαίρομαι τη ζωή με όσα έχω και μπορώ. Έκανα καινούριους φίλους, ξανα μπήκα στο παιχνίδι...δεν πρέπει να είμαι αχάριστη σκέφτηκα, θα μπορούσε να είναι αλλιώς και να έχω μείνει πίσω σε όλα και απο όλα αυτά....κι όμως, τελικά αρχίζω και πιστεύω πως η ζωή δεν σε ξεχνά, αρκεί και εσύ να μην την παρατήσεις, είναι μια αμφίδρομη σχέση που έχει να σου δώσει πολλά, αρκεί να τη δεις θετικά...εκεί που σου σκάει το συννεφάκι, εκεί και βγαίνει και ο ήλιος! Δάκρυα και γέλια πάνε πακέτο...
καλό βράδυ, θα είμαστε ξανα μαζί απο άλλο έδαφος! Πάμε για νεες περιπέτειες! Πως πέρασαν οι μέρες, οι μήνες και τα χρόνια...πάει καιρός απο την πρώτη ανάρτησή μου εδώ...ο λόγος που συνεχίζω είναι για να δείτε πως η ζωή συνεχόζεται, θέλω να δείτε όλοι και την αισιόδοξη πλευρά και να μην τα παρατάτε. Μην αφήνεστε...και μη χαρίζεστε σε καμια κακοτοπιά, σε κανένα εμπόδιο και καμια αρρώστια. Η ζωή συνεχίζεται, είναι το σήμερα και το αύριο...και εμείς με αυτά τα χαρτιά θα παίζουμε απο δω και πέρα!
καληνύχτα φίλοι μου!

2 σχόλια:

Μπερδεμενη......... είπε...

καλησπερα,σε βρηκα τυχαια...μηπως μπορεις να με βοηθεισεις??μπορεις α μου πεις σε ποιον γιατρο πηγες?ακολουθεις καποια θεραπεια?συγνωμη που ρωταω αλλα εχω χασειτην μπαλα με ολα αυτα.ζητανε, λενε, πολλα, και θελω να ρωτησω καποιον που να εχει καποια εμπειρια στο θεμα.ευχαριστω για την κατανοηση σας.

Sweet December είπε...

για Μπερδεμένη

καλησπέραααα! καλως ήρθες στην παρέα μας αν και με άσχημη αφορμή...

Στείλε μου αν θες ένα mail στο breastblog@yahoo.com (ή .gr αν δεν σου παίρνει το πρώτο) ή αλλιώς στο Facebook SweetDecemberbrblog
να τα πούμε πιο άνετα!
Καλή αρχή και μη διστάσεις να επικοινωνήσεις!