Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Γιατί μου πήρε πολλά το '07....

εκτός και αν είπα εγώ το "έλα" σε όλα αυτά!

Καλημέρα!

Καλή βδομάδα, τι πιο ωραίο όταν ξεκινά με ένα τραγούδι!

Σας έχω ξανα πει πως αυτό το blog το παρακολουθούν και άνδρες γιατί ο πόνος, η σκέψη, η αρρώστια είναι ένα, ούτε αρσενικό μα ούτε θηλικό!

Ευχαριστώ τον "Α" γιατί αν και δεν αφήνει σχόλια, πάντα θυμάται να μου στείλει κάποιο mail, το σημερινό πέρα απο λόγια είχε και μουσική!

Σου στέλνω ένα τραγουδάκι που το έχω ταυτίσει με εσένα … μιλάει για το 2007 και ο στίχος ειδικά σε κάποια σημεία θα μπορούσε να βγαίνει από την ψυχή σου ...



φεύγω για δουλειά, με τις παραπάνω νότες! Καλή σας μέρα "συναντηθήκαμε στη μέση του γκρεμού" αλλά ευτυχώς, κάτι μου λέει πως "βαδίζουμε" προς τα πάνω και όχι προς τα κάτω!

4 σχόλια:

( fortounata) είπε...

καλή σου εβδομάδα.πάντα βαδίζουμε προς τα πάνω,με χαμόγελο και αισιοδοξία.φιλιά.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Πάντα με χαμόγελο κοριτσάκι μου!
Πίσω αυτά που σου πήρανε και τώρα όλο χαρές να βρεις. Αγκαλιά.

ILIAS KETS NY είπε...

Την καλημερα μου απο την Νεα Υορκη.
Πιστη στον Θεο να εχουμε και να μην φοβομαστε τιποτε.

Sweet December είπε...

για φουρτουνιασμένη ψυχή

καλή βδομάδα και σε σένα!Αισιοδοξία para siempre :-)φιλιά!

για Γιαγιά Αντιγόνη

Σου χαρίζω ένα χαμόγελο!Και ψιτ,αγκαλιά επίσης!:-P

για ILIAS KETS NY

Καλημέρα στην Νέα Υόρκη λοιπόν!Σε Καλωσορίζω!