Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Γυναικολογικός έλεγχος

ευτυχώς όλα ok! Σήμερα όμως κουράστηκα! Έχω βαρεθεί!

Με βρήκε και η ίωση και είμαι στα όριά μου! Προχθές σκεφτόμουν αν από τόσο μικρή ηλικία μπαινοβγαίνω στις κλινικές πως θα νοιώθω σε 10 χρόνια από τώρα; ΒΑΡΕΘΗΚΑ αλλά δεν μπορώ να ξεφύγω και από το τριπάκι! Ευτυχώς είμαι καλύτερα, ο πυρετός έπεσε! Ελπίζω όταν περάσουν και οι εξετάσεις να ανέβει και η ψυχολογία. Που σίγουρα αυτό θα γίνει. Φέτος πια, μου φάνηκαν ατέλειωτες οι εξετάσεις! Αρα είναι θέμα ψυχολογίας, ότι και να λέμε ;-)


Όσο για σένα πριγκιπέσσα, αν διαβάζεις, μην το μεταφράζεις σε "γκρίνια" το ότι σε περίμενα και ήθελα να σε δω σήμερα...(είχα ετοιμάσει και πεσκέσια...). Σέβομαι τον χρόνο σου αν και δεν στο δείχνω συχνά, πειράζει που σε θέλω για παρέα;;; Φιλάκια!

3 σχόλια:

me είπε...

Θα τελειώσουν όλες οι εξετάσεις σου και θα είναι όλα καλά. Σίγουρα είναι ψυχοφθόρα ο όλος επανέλεγχος αλλά και μεγάλη μας χαρά όταν είναι όλα ο.κ. Ας είμαστε καλά κι ας κάνουμε μόνον επανελέγχους...
Καλή δύναμη σε ό,τι κάνεις.
Να προσέχεις τον εαυτό σου και να αγωνίζεσαι σ' αυτόν τον μάταιο κόσμο για το χαμόγελο και την ευτυχία...
πολλά φιλιά

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα! Ως γνωστόν, τα πρώτα εκατό χρόνια είναι δύσκολα!!!! Μετά... αράζεις...

Δόξα τω Θεώ LOL
Σ;ο))))

YΓ περαστικά - ξέρεις την θερμοθεραπεία; Σπίτι ζεστό σαν σάουνα, καλοφιφέρ φουλ στο αυτοκίνητο (που να ιδρώνεις) και πολύ ζεστά ρουχα, ιδίως κάλτσες. Θα γίνεις περδίκι στο πι και φι!

Sweet December είπε...

για B.

E ναι, ας είμαστε καλά!Αυτό είναι πάνω απο όλα!

για Μαύρος Γάτος

Σ'ευχαριστώ! Είμαι ήδη καλύτερα!