Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Φεύγω!

Ο καιρός πέρασε! Τη Δευτέρα ανακάλυψα ότι ξεφουσκώνω και σκεφτόμουν πότε θα ρθει η ώρα να πάω στην Αθήνα και να «διορθωθώ». Και η μέρα ήρθε, και αύριο έχω το μινι-χειρουργείο. Έχω ένα μικρο-άγχος, δε θα σας πω ψέματα…Αλλά τώρα που πέρασα τα πολλά, αποφάσισα να μην κολλήσω στην ούρα!

Το ταξίδι μου θα είναι σύντομο, η αναισθησία τοπική και μάλλον δεν θα μείνω στο νοσοκομείο. Ο πλαστικός μου είναι πολύ καθησυχαστικός πως δεν είναι τίποτα και υποσχέθηκε το καλύτερο από πλευράς του! Και όντως με φροντίζει πολύ!

Φιλιά και καλή εβδομάδα! Θα επιστρέψω στη βάση μου μάλλον την Τρίτη!

3 σχόλια:

maria είπε...

σιγουρα θα πανε ολα καλα, καλη επιτυχια περιμενω τα καλα σου νεα απο την δευτερα. φιλια πολλα.

me είπε...

Καλή επιτυχία, Δεκεμβρούλα...σου στέλνω όλη μου τη θετική ενέργεια. Όλα θα πάνε καλά...
Χαίρομαι ιδιαιτέρως που είσαι εκπαιδευτικός, χαίρομαι που υπάρχουν τόσο αξιόλογοι άνθρωποι στην εκπαίδευση...
πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Κουράγιο,
έμεινε η ουρά. Τον γάιδαρο τον έφαγες, και τι γάιδαρο...
Φιλιά
Θα σε σκέφτομαι αύριο
sundy