Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Κάνω διακοπές!


που βέβαια διακοπές απο τη δουλειά κάνω απο τον Απρίλιο αλλά τώρα είμαι στο νησί.

Η Νικολέτα μου έγραψε ότι μπορεί εδώ, να βρίσκεται αυτό που θέλω...ή χρειάζομαι. Εγώ θα γράψω "σχεδόν".

Είχα ανοίξει μεγάλο θέμα στο τελευταίο ποστ για τους "σημαντικούς άλλους". Αρκετοί απο εσάς έχετε δίκιο. Σε όλο αυτό το διάστημα, όντως τους γονείς μου αν και κάνανε μεγάλη προσπάθεια και ήταν και είναι δίπλα μου τους ξεχνάω. Δεν εκτιμώ την παρουσία τους και εκδηλώνω πολλές φορές άσχημη συμπεριφορά και νεύρα προς αυτούς. Νομίζω είναι που είμαι κουρασμένη απο όλα...

Όσο για τους φίλους...πραγματικά η "Σ"όταν της άνοιξα την πόρτα, γιατί πρόσφατα είπε πως κουράστηκε και οτι της έχω σπάσει τα νεύρα εδώ και 2 χρόνια, προτίμησε να μην περάσει εκείνη την πόρτα και να μην κόψουμε επαφή. Ίσως αυτό, απο μόνο του να λέει πολλά...!Εγώ πάντως δεν ήθελα, και δεν θέλω να ζορίζονται εξαιτίας μου άνθρωποι που αγαπώ.

Υ.Γ1 είμαι καλά, καλύτερα απο περσι το καλοκαίρι, εδώ τέτοιο καιρό...νοιώθω μια θετική αύρα επάνω μου, πραγματικά!

Υ.Γ2 τα μικρά πεδιλάκια ανήκουν στη μόλις 4 ετών πρώτη μου ξαδέρφη. Αυτή ήταν η συντροφιά μου στην Αθήνα απο το 2007 μέχρι σήμερα, το ξεχαστήρι μου εκεί :-). Όταν αρρώστησα ήταν μωράκι, τώρα πια σωστό κοριτσάκι που απο Σεπτέμβρη πάει σχολείο. Καμιά φορά, καταλαβαίνεις πόσος καιρός πέρασε, βλέποντας πόσο αλλάζουν τα παιδιά!Και γω σήμερα,έπαιζα στη θάλασσα μαζί της ανέμελα και με μεγάλη χαρά!

1 σχόλιο:

nkoleta είπε...

ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ,ΞΕΧΑΣΕΕΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗΤΡΙΑ ΠΟΥ ΖΗΛΕΥΕ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΣΟΥ ΜΠΟΥΣΤΟ...ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΩΡΙΜΗ.ΓΙΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ [ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ]ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΙΓΟ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ.ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΚΑΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ