Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Μια ακόμη μέρα, άλλη μια βδομάδα!

Πλέον γράφω για να ξέρετε ότι είμαι καλά κάπου εκεί έξω. Έχει πλάκα αυτό που γράφω τώρα που το ξαναδιαβάζω. Ξεκίνησα αυτό το blog για δική μου ψυχοθεραπεία εν μέρη, για δική σας ενημέρωση από την άλλη, και τώρα φτάσαμε σε μια σχέση αλληλεξάρτησης.
Περιμένετε νέα μου και εγώ δικά σας...

Επέστρεψα από Αθήνα χθες. Πήγε καλά η θεραπεία της Παρασκευής αλλά μεταξύ μας έκανα έναν εμετούλι επί τόπου. Δε νομίζω να ήταν το φάρμακο...Ήταν μάλλον το ότι είχα φάει ψάρι για μεσημεριανό και το ότι η όσφρησή μου έχει πλέον αυξηθεί, και έτσι μύρισα στο νεαρό που μου έβγαζε την κάσκα το τσιγάρο που είχε καπνίσει, σε συνδυασμό με τον ιδρώτα της ρόμπας του. Αφήστε το καλύτερα... Έτσι την ώρα που τελείωνε η θεραπεία μου, έκανα τον εμετούλι μου και ησύχασα. Μετά σπίτι δεν έκανα τίποτα :-Ρ άρα δεν ανησυχώ. Ευτυχώς την ώρα του εμετού δεν ήταν κανείς δικός μου τριγύρω.
Τα φάρμακα άλλαξαν πλέον, αλλά προς το παρόν αντιδρώ και στα καινούρια καλά. Έφτασα στην 5η απο τις 8 και νιώθω οτι κατέκτησα κάτι. Ξεκίνησα και το herceptin, ένα φάρμακο καινούριο που όλοι λένε ότι είναι επανάσταση κατά του Καρκίνου του μαστού, αποκλείει τη μετάσταση. Αν διαβάζει κάποια ομοιοπαθούσα ας ρίξει μια ματιά online σε κάποια μηχανή αναζήτησης. Προς θεού, διαφήμιση δεν κάνω αλλά αν είναι να βοηθά αυτό το φάρμακο, ψάξτε να ενημερωθείτε.

Τι άλλα νέα... Τώρα ξαναπάω Τρίτη 4/3. Μα πως περνάει ο καιρός; Κρίμα που ο άλλος καιρός δε βοηθά και η άνοιξη δε λέει να ρθει. Σιγά σιγά βγαίνω απο το σοκ μου και συνειδητοποιώ κάποια πράγματα διόλου ευχάριστα για την κατάστασή μου. Πάντα θα υπάρχει το πριν της ζωής μου, θα υπάρχει ένα τώρα (όπως και όπου) και ένα μέλλον που κανείς δε θα μου έχει διασφαλίσει. Άρα τελικά γυρνώ σε αυτό που έλεγα χρόνια τώρα, μόνο το παρελθόν έχουμε εμείς οι άνθρωποι και ας σκοτωνόμαστε για το παρόν και ας αγωνιούμε για το μέλλον. Δυο χρόνοι στον αέρα και εμείς κάπου στο σύμπαν. Γιατί να περνούν οι μέρες μας βιαστικά; Καλά δεν ήμασταν και πριν ένα χρόνο (εγώ πάντως μια χαρά). Τι είναι αυτό που κάνει τους ανθρώπους να τρέχουν προς το αύριο; Δείτε τι έφερε σε εμένα το μέλλον, αν το ήξερα σίγουρα δε θα βιαζόμουν να φτάσω σε αυτές τις μέρες. Σίγουρα... αλλά τελικά καταλήγω πάντα εκεί, κανείς δεν κέρδισε ποτέ τη μάχη με το χρόνο.

10 σχόλια:

Simela Meletlidou είπε...

peri herceptin:
Herceptin είναι το εμπορικό όνομα της φαρμακευτικής ουσίας Trastuzumab. Η κύρια ένδειξή του είναι καρκίνος του μαστού. Ο τρόπος δράσης του εν συντομία είναι ο εξής:

Έχει αποδειχθεί ότι σε ένα ποσοστό περίπου 25-30 % των ασθενών με καρκίνο του μαστού, παρατηρείται πάνω στην επιφάνεια των καρκινικών κυττάρων υπερβολικός αριθμός ενός υποδοχέα με το όνομα HER-2. Έτσι ενώ φυσιολογικά θα έπρεπε σε κάθε κύτταρο να υπάρχουν μέχρι μερικές χιλιάδες τέτοιοι υποδοχείς, στους ασθενείς που αναφέρονται παραπάνω, ο αριθμός των υποδοχέων HER-2 σε κάθε καρκινικό κύτταρο ξεπερνάει τα 2 εκατομμύρια. Το αποτέλεσμα των υπεράριθμων υποδοχέων είναι το καρκινικό κύτταρο να λαμβάνει σήματα που του λένε να διπλασιάζεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς, γεγονός που κλινικά σημαίνει αύξηση του όγκου.
Πολύ εύκολα μπορεί να φτάσει κανείς στο συμπέρασμα ότι αν καταφέρουμε και μπλοκάρουμε αυτούς τους υποδοχείς, τότε το κύτταρο θα πάψει να δέχεται σήματα για διπλασιασμό γιατί στην επιφάνεια του ναι μεν θα υπάρχουν όλοι αυτοί οι υποδοχείς αλλά πλέον θα είναι μπλοκαρισμένοι και βουβοί που ισοδυναμεί με το να μην υπάρχουν.
Το Herceptin που είναι προϊόν της προηγμένης τεχνολογίας των μονοκλονικών αντισωμάτων κάνει ακριβώς αυτό: Ενώνεται με τους «κακούς» υποδοχείς χωρίς να τους ενεργοποιεί, αντίθετα τους μπλοκάρει και το κύτταρο αφού δεν δέχεται πλέον τα σήματα αυτά για διπλασιασμό «φέρεται» περισσότερο σαν ένα φυσιολογικό κύτταρο παρά σαν καρκινικό.

Sweet December είπε...

για simela meletlidou

Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

Εξύμνoς είπε...

Καλησπερα!!!
Βλέπω μια διαφορετηκη Sweet December και ενα τελειως διαφορετικο post! Εμενα μου φανηκε πολυ ευχαριστο!

Καλο ξημερωμα και θυμησου με... αυριο θα ειναι μια πολυ ωραια μερα!!

nikiplos είπε...

Καλημέρα...

Αναμφισβήτητα η ιστορική διαδρομή του καθενός μετράει και γράφει πάνω του, αλλά (κακά τα ψέματα), είμαστε το παρόν μας... Το οποίο συχνά πυκνά το χάνουμε, το σπαταλάμε για να φτιάξουμε το μέλλον μας... και τότε είναι αργά, έχουμε "γεράσει" και το μόνο που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να "τα δώσουμε όλα" στην επόμενη γενιά ώστε να μην σπαταλήσει κι αυτή τα νιάτα της...
Όντας σε ένα ηλικιακό μεταίχμιο, νομίζω αξίζει να βιώνει κανείς καλά (και με συναίσθηση) το παρόν του... να μην του φεύγει ο χρόνος και η ζωή έτσι άσκοπα, γιατί στο μέλλον θα λέει "μα πόσο ευτυχισμένος ήμουν και ο χαζός δεν το απήλαυσα"...

Τώρα καλή μου είσαι σε μια άχαρη φάση που θες γρήγορα να προσπεράσεις και είναι λογικό... Εσύ αγωνίζεσαι και δίνεις αγώνα...Ψάξε στο παρόν σου εκείνα τα στοιχεία που σου αρέσουν και εκμεταλλεύσουτα... θα σε βοηθήσουν.
μα θυμίσου όπως είπε και ο eximnos ότι "αύριο θα ειναι μια πολυ ωραια μερα!!".

roadartist είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Roadartist είπε...

Καλημέρα sweety.
Η κα Μελετίδου σου έδωσε τόσες πολλές πληροφορίες που δεν θα μπορούσε ποτέ να στις γραψω..
Οποτε εγω θα σταθω στο φιλοσοφικο κομματι..που μπορω να το κατανοήσω..και σε συγχαιρω για ολα οσα μας γραφεις!
"Μόνο το παρελθόν έχουμε εμείς οι άνθρωποι και ας σκοτωνόμαστε για το παρόν και ας αγωνιούμε για το μέλλον. Δυο χρόνοι στον αέρα και εμείς κάπου στο σύμπαν."
Εχεις τόσο μεγάλο δίκιο!! Μα τόσο πολύ!! Οπότε το τώρα έχουμε, οπότε να μη σκέφτεσαι το αύριο και το μετά. Γιατί το μετά, κανείς μας δε το έχει διασφαλίσει!
Ξέρεις όταν εμείς κάνουμε σχέδια, ο Θεός γελάει!! Ζήσε το τώρα..με όλες τις δυσκολίες του..απόλαυσε οτι σου προσφερει..Κυκλος ειναι και γυριζει.. Σε φιλώ.

Sweet December είπε...

για eximnos

Καλημέρα!Δεν ξέρω εαν η σημερινή μέρα θα ναι καλύτερη απο χθες. Πάντως χθες περίμενα τις φίλες μου και δεν ήρθαν.Μια μια το ακύρωσαν.Σήμερα έχει ήλιο..ίσως και να πάνε καλύτερα τα πράγματα...


για nikiplos

Να εκμεταλευτώ το παρόν...Δεν έχεις άδικο. Ας περνάει κάθε μέρα απο δω και πέρα όσο καλά γίνεται...Υπάρχει ένταση βέβαια γιατί τώρα μου βγαίνε η κούραση και συνειδητοποιώ κάποια πράγματα αλλά...Έτσι είναι η ζωή και πως να την ξεγράψεις;


για roadartist

Κύκλος είναι και γυρίζει και εγώ περιμένω να πάρω τη ρεβανς. Αν έρθει κάποτε αυτό το κομμάτι της ζωής μου...Φιλιά!

Roadartist είπε...

ΠΙΣΤΕΨΕ το και θα έρθει. :):)
Περνάς πάρα πολύ δύσκολα και αντιμετωπίζεις πανάξια το πρόβλημα της υγείας σου. Τόσο που εγώ πραγματικά δεν ξέρω αν θα μπορούσα, χαμογέλασε οσο μπορείς και εύχομαι απο καρδιάς τα καλύτερα. Σφίξε τα δόντια και πάλεψε τον!
Πιστεύω πολύ σε σένα.

Ανώνυμος είπε...

To Σαββαατοκύριακο 2 ,3 Φεβρουαρίου 2008 πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα,στο Ζάππειο το 4ο Διεθνές Συνέδριο Βιοτεχνολογίας. Αναπτύχθηκαν πάρα πολλά θέματα από επιστήμονες διαφορετικών ειδικοτήτων. Ε,μόλις το 'μαθα είπαμε με μια φίλη μου να πάμε για να παρακολουθήσουμε μερικά θέματα σχετικά με την ιατρική,ακόμα κι άν δεν καταλαβαίναμε και πολλά(πρωτοετείς είμαστε).Παρ'όλ'αυτά αποδείχθηκε φοβερά ενδιαφέρον με την πλειοψηφία των ομιλιών κατανοήτές σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό ακόμα και με τις περιορισμένες μας γνώσεις! Το πιο συναρπαστικό (και ευνόητο) κομμάτι ήταν για μένα αυτό με τιτλο "Βιο-Ογκολογία:Συμπαγείς όγκοι" Ομιλητές ήταν οι κύριοι Τριχόπουλος,Σκάρλος,Ζαχαρούλης και Γεννατάς. Το θέμα της ομιλίας του κ.Σκάρλου.διευθυντη Β Ογκολογικής Κλινικής Νοσ.ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ ήταν Μονοκλωνικά Αντισώματα στην αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού και το μεγαλύτερο μέρος της αφορούσε τη δράση του Trastuzumab που περιέγραψε με δυο λόγια και η κυρία Συμέλα Μελετίδου παραπάνω.Εκλεινε τονίζοντας το πόσο εντυπωσιακά ενθαρρυντικά ήταν τα αποτελέσματα προς το παρόν με τη συνδυασμένη χρήση του herceptin! Οπότε,απ' οτι καταλαβαίνω κι εγώ είναι πολύ καλό νέο το ότι το παίρνεις!
Έτσι... με το να 'χεις εσύ καλή ψυχολογία και οι γιατροί σου να κάνουν ότι μπορούν...θα τα καταφέρεις ,θα τη νικήσεις την παλιοασθένεια, θα βγεις απ'την παλιοκατάσταση και θα επιστρέψεις στην ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ σου ζωή όπου θα στενοχωριέσαι πια μόνο για τα πολύ σημαντικά θέματα(όπως είναι για παράδειγμα η εξεταστική Α εξαμήνου βεβαίως βεβαίως :-P :-P :-P :-D (ελεος!) )
Όλα θα πάνε καλά sWEETIE,να'σαι πάντα καλά!
P.S Τώρα έβαλε το ράδιο ένα τραγούδι των DURAN DURAN που λέει
But nobody knows what's gonna happen tomorrow
We try not to show how frightened we are
και You've got to believe it'll be alright in the end
You've got to believe it'll be alright again Και σκέφτηκα πόσο ταιριάζει με τα λόγια σου στην τελευταία παράγραφο... KAΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!

Sweet December είπε...

για vasiliki

Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες.Αν και ήμουν αρνητική προς το herceptin, τώρα το βλέπω με άλλο μάτι. Ήμουν αρνητική γιατί σκέφτηκα ποιος ξέρει τι θα μας πουν ξανα γι'αυτό μετά απο 10 χρόνια..;Επίσης γιατί κουράστηκα τις κλινικές και τις ενδοφλέβιες χορηγήσεις.Όταν άκουσα το 18 φορές κάθε 21 μέρες παραλίγο να καταρεύσω. Σκέφτηκα "μα ποτέ δεν τελειώνει αυτή η ιστορία";Απο την άλλη όσο διαβάζω,ενημερώνομαι και με ενημερώνετε τόσο σχηματίζω μια καλή άποψη και λέω φυσικά και θα το κάνω,ότι μας προσφέρεται καλό είναι..